Sahabat Que 'Silent Readers'

Pengertian Sahabat Pada Abe

12/07/2012 11:53:00 pm


Mereka gembira, Abe gembira. Mereka suka hati, Abe suka hati. Mereka seronok maka Abe juga akan seronok.

Andai mereka risau, Abe takut. Andai mereka gelisah, Abe risau. Saya bersyukur segalanya selesai. Kawan bukan untuk dipergunakan, tapi kawan untuk disayangi.

Kerana Abe tahu kawan yang bagus, sentiasa membangunkan diri kita. Kerana kawan yang bagus mampu memberi inspirasi, Kerana kawan yang bagus mampu mengubah kita jadi lebih baik.

Sayangi mereka kerana mereka membahagiakan kita. Tiada kawan, maka tiada orang angkat mayat kita. Biar apa terjadi, keluarga jangan dilupa.
Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

2 comments

  1. leeza jenis tak kesah nk tolong org.. lbh2 lg kawan. tp leeza kadang2 rasa mcm terkilan tau dgn segelintir kwn yg hnya mahu ditolong, tp bila kita susah.. semua ckp sibuk bagai. apakan daya ......

    dh like page abe, free2 n ada masa terluang like page santai leeza yg bersarang tu.

    ReplyDelete
  2. Thanks abe. Ingatan yg sgt baik tu.. Sahabat juga sedara kita.. Sayangi mereka tu yg sebaiknya. Kalau kita ikhlas bersahabat, pasti akan dibalas walaupun tidak sesekali kita meminta..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad