Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERKINI] KEJADIAN TANAH RUNTUH DI CAMERON HIGHLANDS [GAMBAR EKSKLUSIF DI LOKASI KEJADIAN] | DIPERCAYAI RAGUT BANYAK NYAWA

10/23/2013 03:09:00 pm

[TERKINI] KEJADIAN TANAH RUNTUH DI CAMERON HIGHLANDS [GAMBAR EKSKLUSIF DI LOKASI KEJADIAN] | DIPERCAYAI RAGUT BANYAK NYAWA | Star Online mengatakan kejadian tersebut telah meragut 3 nyawa dan 3 lagi masih hilang selepas satu empangan di Ringlet, Cameron Highlands melepaskan air melalui pintu kawalannya...


Operasi mencari dan menyelamat sedang dijalankan melibatkan seramai 28 orang petugas...
lagi gambar klik TAJUK ENTRI ni

You Might Also Like

5 comments

  1. perghhh... baru plan nak bercuti cameron... cancel la dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergilah ke Bandung ke, Dhaka ke. Cameron dah sama macam Indon, Bangla.

      Delete
  2. Hangus lagi duit rakyat, nak bayar tuntutan gantirugi cuai. Jangan kata ni musibah "act of God". Ni kedangkalan agensi kerajaan yg berkenaan. Tak ada monitoring team ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak monitoring camno,nengok af,jom heboh n politik jo..pastu mangangkang..dengar ckp pmimpin dungu yg mabuk nak meyamun jo kojo eh..

      Delete
  3. Untuk bertahun-tahun lamanya tanah di sekitar Cameron Highlands telah 'dikerjakan' dengan rakus oleh manusia-manusia yang tidak menghargai alam. Kejadian seperti ini tidak hairan hanya menunggu masa untuk terjadi dan telah terjadi. Selepas ini apa? Akan dikeluarkan satu lagi Garis Panduan untuk pembangunan di tanah tinggi oleh pihak berkuasa?

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad