Sahabat Que 'Silent Readers'

[TRAGIS] Tragedi BERDARAH | PEGAWAI BANK AMBANK MATI DITEMBAK Oleh PENGAWAL KESELAMATAN

10/24/2013 08:18:00 am


[TRAGIS] Tragedi BERDARAH | PEGAWAI BANK AMBANK MATI DITEMBAK Oleh PENGAWAL KESELAMATAN | Kejadian rompakan bersenjata oleh pengawal keselamatan sendiri di Ambank No.5&7, jln usj sentral2 usj sentral subang jaya.


Mangsa kerja sebagai Operation Officer Ambank nama Noazita bt Abu Talib 37thn. Kerja selama 16thn dgn Ambank. Kejadian pada 23.10.13 jam lebih kurang 1818hrs di bilik kebal telah berlaku kejadian tembakan daripada saspek nama Ardi bin Hamza, 37thn beralamat jalan apas batu 2 no70 tawau sabah.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Senjata jenis pumpgun, sebanyak 1 das tembakan mengenai muka mangsa ketika sedang membuka peti kebal dan melarikan wang dalam jumlah yng tidak diketahui. Kenderaan saspek gunakan sedang di kesan disyaki motosikal, pihak forensik IPK Selangor telah dimaklumkan. Semasa kejadian seramai 5 staf termasuk saspek, laporan lanjut akan menyusul.

Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

1 comments

  1. berbuah suda hasil projek ic yg banyak di sabah..he is not a local sabahan but pti yg guna fake ic dtg cari keja di KL. bikin malu org sabah saja

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad