Sahabat Que 'Silent Readers'

Di Sini Bermulanya ZINA [VIDEO EKSKLUSIF] | Sahabat, ZINA ITU HARAM

10/03/2013 07:48:00 am

Di Sini Bermulanya ZINA [VIDEO EKSKLUSIF] | Sahabat, ZINA ITU HARAM | Video ini ditujukan khas buat mereka yang sedang ber'couple' atau berhasrat ingin ber'couple'.... moga-moga dapat bermunasabah diri.


"Dari Abu Hurairah r.a. bahwa Rasulullah saw. telah bersabda yang artinya, “Kedua mata itu bisa melakukan zina, kedua tangan itu (boleh) melakukan zina, kedua kaki itu (boleh) melakukan zina. Dan kesemuanya itu akan dibenarkan atau diingkari oleh alat kelamin.” (Hadis sahih diriwayatkan oleh Imam Bukhari dan Imam Muslim dari Ibn Abbas dan Abu Hurairah)
baca lagi & tonton video EKSKLUSIF klik TAJUK ENTRI ni
COUPLE: Di sini bermulanya zina... Tapi bagi orang yang suka BERZINA, COUPLE: di sini bermulanya "bahagia".... tanpa sedar akhirnya akan sengsara... 


SAHABAT: Jauhilah sebarang bentuk dan keadaan yang boleh menyebabkan zina... walaupun zina hati sekalipun... Jauhilah ber'couple' walaupun tak pernah bersentuhan atau ber'sms'... sbb syaitan 2 pandai mnipu... X rugi pun kalau x ber'couple'... tempat lepaskan nafsu hanyalah di syurga... Allah SWT tahu sgala2nya..

"JAUHI COUPLE YANG BERNIAT KE ARAH BERZINA"

sumber: salafus-sholih.blogspot.com

You Might Also Like

2 comments

  1. Mesej yg sgt2 berguna bro. Aku suka cara entry ni disampaikan. ALhamdulillah, ambe dh kawin masa umur 24 thn. Ambe takut maslah ni terjadi. Siyes, ambe lega dan bahagia hingga skrg. Terbaik bro.

    ReplyDelete
  2. Mesej yang padat......Perkongsian yang baik untuk saling mengingati!

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad