Sahabat Que 'Silent Readers'

Simpan Mayat Isteri Dalam Meja Kaca Di Ruang Tamu | TANDA KASIH SAYANG SEORANG SUAMI?

10/09/2013 01:30:00 pm

Simpan Mayat Isteri Dalam Meja Kaca Di Ruang Tamu | TANDA KASIH SAYANG SEORANG SUAMI? | Cinta suami terhadap isterinya melebihi segala-galanya.


Pekara tersebut boleh dilihat dalam cerita yang dikisahkan oleh Jeff Green. Dia begitu mencintai isterinya, ketika istri meninggal, Jeff tidak mahu mengebumikan isterinya. Dia telah membuat sebuah meja untuk menyimpan mayat isterinya . Benarkah kisah ini?
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Sebuah e-mel dan foto cukup menggemparkan pada tahun 2000.

Jeff Green ( 32 tahun) dari Arizona kehilangan isteri untuk selama-lamanya. Istri, Lucy, yang dicintai telah meninggal kerana sakit jantung dan meninggal di usia 29 tahun. Sebelum meninggal, Lucy mengatakan "Kita akan bertemu kembali di syurga,". Tetapi perkataan itu tidak terlalu meyakinkan bagi Jeff .

Ketika hari pengebumian, Jeff kelihatan putus asa dan menghubungi petugas perkuburan untuk membawa mayat isterinya pulang. "Saya lebih suka dia berada di rumah daripada menguburnya tujuh kaki di bawah tanah,"ujar Jeff. Agar tidak membusuk , Jeff menempah meja kaca khas berharga US$6000. Jeff meletakkan meja yang mengandungi mayat isterinya sebagai meja di ruang tamu.

Beberapa teman Jeff mengatakan bahawa meja itu sangat istimewa.


sumber: http://dairishare.blogspot.com/2013/10/seram-simpan-mayat-isteri-dalam-meja.html

You Might Also Like

3 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad