Sahabat Que 'Silent Readers'

[GAMBAR] Abby Abadi & Memey Suhaiza SAMBUT HARI RAYA AIDILADHA | [EKSKLUSIF] 6 Keping GAMBAR Bersama Keluarga

10/17/2013 08:40:00 pm

[GAMBAR] Abby Abadi & Memey Suhaiza SAMBUT HARI RAYA AIDILADHA | [EKSKLUSIF] 6 Keping GAMBAR Bersama Keluarga | Ragam menarik keluarga Memey Suhaiza dan Abby Abadi bersama suami mereka iaitu Norman Hakim dan Muhammad Noor Farhan Che Bakar menyambut Aidiladha selasa lalu.
Khabarnya, mereka juga sembahyang berjamaah serta membuat majlis doa sesama mereka di rumah Norman yang tersergam indah.
baca lagi & lagi GAMBAR, klik TAJUK ENTRI ni


Kesimpulannya, perpisahan kadangkala ada hikmah yang tersembunyi. Bak kata orang, Rezeki, Jodoh, Pertemuan, Ajal Dan Maut adalah kuasa Allah SWT. Tak gitu?

sumber

You Might Also Like

8 comments

  1. betul saya sangat setuju, setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  2. Betullah tu...untung anak2 kerana mendapat kasih sayang daripada 2 mama dan 2 ayah yang sama cantik dan sama kacak...Benarlah janji Allah bahawa semua yang berlaku ada hikmahnya.

    ReplyDelete
  3. Keje bodoh dulu saman suami...skg ngendeng pulaaak..

    ReplyDelete
  4. Alhamdullillah,semuanya berjalan lancar,hubungan anak2 dgn ayah mereka dan ibu tiri nampak baik dan mesra, moga kedua pasangan bahagia hgga akhir hayat..

    ReplyDelete
  5. anon 2:51pm cubalah positif sikit pemikiran tu....apa yg terjadi itulah namanya hikmah

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. sesuatu yg berlaku itu ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  7. sejuk mata memandang.......

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. Tahniah abby & family.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad