Sahabat Que 'Silent Readers'

USTAZ POPULAR Naik Angin? Buat Perangai Selepas POPULAR?

11/16/2012 01:45:00 pm


KAJANG: Dia digelar ustaz selepas diangkat menerusi sebuah rancangan realiti TV berkonsepkan agama yang popular di Malaysia dan di peringkat antarabangsa. Namun perwatakan sebagai suami penyayang dan menantu yang paling disayangi ibu mentua kini berubah sekelip mata apabila dikatakan tergamak mengugut mahu melakukan sesuatu yang buruk terhadap ibu mentua sehingga wanita itu kini bersembunyi di tempat lain.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

Ustaz yang berjawatan tinggi dalam sebuah syarikat petroleum terkemuka negara itu dikatakan mengugut isteri dan keluarga mentua apabila menuntut wang RM140,000 daripada isterinya atas alasan membayar kembali kos sara hidup dia bersama isterinya, termasuk perbelanjaan ketika membawa anak saudara keluar bersiar-siar.

Kemuncak drama gila lelaki terbabit berlaku apabila dia memberanikan diri pergi ke rumah ibu mentuanya di Pahang, pada Isnin lalu. Dia menunggu di luar rumah untuk menuntut wang berkenaan.

You Might Also Like

10 comments

  1. agak2 .. spe ek ustaz 2? o.O

    ReplyDelete
  2. imam muda ke ni..yang mana satu..

    ReplyDelete
  3. ustaz berhati syaitan....tgu komen Harus Sana Sini. huhuhu

    ReplyDelete
  4. Jawatan tinggi kt syarikat petroleum..xkan xcukup gaji tu..ada hutang along kot...

    ReplyDelete
  5. imam muda azlan ni kot. based on pengakuan dalam twitter and pergaduhan dalam fb fanpage dia tempoh hari.

    ReplyDelete
  6. perlu siasat dulu...kadang2 org sekeliling yg buat andaian..atau dia mangsa keadaan..

    ReplyDelete
  7. cnfirm dia wat hal...sumber dr rakan sejawat di petronas...emm.........apa nak jadi,astro salah pilih.....

    ReplyDelete
  8. mungkin gaji yg dia dpt slama ini tak berkat di sisi ALLAH... kalau duit yg kita dapat itu BERKAT,. walaupun sedikit.. ia cukup untuk kita menjalani kehidupan dan membuatkan kita rasa puas...

    ReplyDelete
  9. jgn pggil dia ustaz lg,.tak sesuai.klu adik aku dh lama aku tibai dah..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad