Sekitar PraTonton Filem PONTIANAK vs ORANG MINYAK, Arahan Afdlin Shauki

  • 11/08/2012 08:58:00 pm
  • 5 comments

Salam. Harini Abe berkesempatan menonton Filem TERBARU arahan Afdlin Shauki. Macam sedap woooooo, belum tengok lagi... Hehheehehehe

Sat lagi baru buleh masuk tonton... Tq Sifu, BenAshaari sebab pelawa Abe lagi kali ni... Kali ni gak sempat datang ngn KakiSembang & WanPanjang, kikikikikiki... Otai2 belaka tu... Ok ye, Abe tengok dulu, pasni Abe wat Review pasal Filem Pontianak vs Orang Minyak... Nantikan..... Tungguuuuuuuuu..............

Ops, lupa lak Abe nak kenalkan pelakonnya... Sorry.. Hehhehehe... Kalu korang nak tahu, Nabil ngn Johan berlakon wooooooooo..... Mesti BEST!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments:

{ luqman zakaria } at: 11/08/2012 9:03 pm said...

johan kot...sure best! heheh

Anonymous at: 11/08/2012 9:15 pm said...

tkde ke cite lain....balik2 hantu...gengster, hantu gengster....tk pun cite cinte....boringnye....

{ mohd razid } at: 11/08/2012 10:37 pm said...

Baca juga sini :
Hantu Kapcai- Cerita Tahyul

{ Tinta Asyraf } at: 11/09/2012 9:03 am said...

Sedap ko be cite ni...nak g tgk sekali...biasanyo afdlin sedap wak cite

{ KakiWayang.com } at: 12/17/2012 7:32 pm said...

biasa afdlin best filem dia...tapi ni adalah kali ke-2 filem dia jadi mengecewakan...setaraf berani punya budak je...

jemput baca review kami tentang filem ni di Kakiwayang.com ....

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine