Sahabat Que 'Silent Readers'

Sekitar PraTonton Filem PONTIANAK vs ORANG MINYAK, Arahan Afdlin Shauki

11/08/2012 08:58:00 pm

Salam. Harini Abe berkesempatan menonton Filem TERBARU arahan Afdlin Shauki. Macam sedap woooooo, belum tengok lagi... Hehheehehehe

Sat lagi baru buleh masuk tonton... Tq Sifu, BenAshaari sebab pelawa Abe lagi kali ni... Kali ni gak sempat datang ngn KakiSembang & WanPanjang, kikikikikiki... Otai2 belaka tu... Ok ye, Abe tengok dulu, pasni Abe wat Review pasal Filem Pontianak vs Orang Minyak... Nantikan..... Tungguuuuuuuuu..............

Ops, lupa lak Abe nak kenalkan pelakonnya... Sorry.. Hehhehehe... Kalu korang nak tahu, Nabil ngn Johan berlakon wooooooooo..... Mesti BEST!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

5 comments

  1. tkde ke cite lain....balik2 hantu...gengster, hantu gengster....tk pun cite cinte....boringnye....

    ReplyDelete
  2. Sedap ko be cite ni...nak g tgk sekali...biasanyo afdlin sedap wak cite

    ReplyDelete
  3. biasa afdlin best filem dia...tapi ni adalah kali ke-2 filem dia jadi mengecewakan...setaraf berani punya budak je...

    jemput baca review kami tentang filem ni di Kakiwayang.com ....

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad