Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERKINI] Makhluk Aneh Ditemui Di Bawah Jambatan | PELIK TAPI BENAR

2/19/2014 02:00:00 pm

[TERKINI] Makhluk Aneh Ditemui Di Bawah Jambatan | PELIK TAPI BENAR | Heboh!.. Diperkatakan sebagai Monster Manhattan, makhluk binatang misteri mengerikan dengan wajah yang cacat, mempunyai muncung dan lima jari pada setiap kaki,terdampar di bawah Jambatan Brooklyn, New York.


Yang membingungkan penduduk, jurugambar amatur Denise Ginley terkejut melihat bangkai menjijikkan berwarna merah muda ketika ia sedang berjalan di East River, pelbagai teori konspirasi apakah itu adalah tikus air raksasa atau seekor babi atau mungkin seekor anjing.
lagi gambar klik TAJUK ENTRI ni


bangkai3
bangkai2bangkai4
bangkai6
bangkai5

You Might Also Like

5 comments

  1. Subahanallah...takutnye....

    ReplyDelete
  2. selain dari tangan yang mempunyai 5 jari, bentuk kaki, telinga dan badan mirip 'khinzir' (pada pandangan saya) mungkin dan hampir pasti ini haiwan darat sebab bentuk badan mungkin tidak berapa sesuai hidup di air... maafkan saya kalau tersilap sdr. que ahmad

    ReplyDelete
  3. Mungkinkah ini bangkai haiwan yg diklonkn dgn manusia, i.e khinzir + manusia?

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad