Sahabat Que 'Silent Readers'

[EKSKLUSIF] Anjing Israel Dilatih Menerkam Orang Yang Melaungkan Allahuakbar | NAUZUBILLAH

2/18/2014 05:00:00 pm

[EKSKLUSIF] Anjing Israel Dilatih Menerkam Orang Yang Melaungkan Allahuakbar | NAUZUBILLAH | Jerusalem – Dr. Ahmed Tibi, wakil Arab di parlimen Israel Knesset mengatakan bahawa pasukan p Zionis Israel telah melatih “kumpulan anjing” khusus untuk menerkam dan menyerang setiap orang yang berteriak “Allahu Akbar”.

Anjing Israel Dilatih Menerkam Orang yang Melaungkan Allahu Akbar

Dalam pertemuan dengan perbincangan dengan Menteri Keamanan Dalam Negeri Israel, semalam, Tibi mengatakan, “Bagaimana Anda melatih anjing-anjing Anda untuk menyerang orang Arab?! Apa sebenarnya yang menakutkan Anda tentang kefahaman agama dan iman “Allahu Akbar”?!
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
" Tibi meneruskan pertanyaannya dengan mengatakan, “Apa yang Anda latih terhadap anjing-anjing Anda untuk bertindak jika melewati sebuah masjid atau kaum Muslimin yang sedang solat dan melaungkan”Allahu Akbar”?!”

Tibi telah mengejutkan parlimen “Knesset” Zionis dengan perkataannya tentang masalah ini. Dia menerangkan di depan sejumlah anggota parlimen dengan mengatakan,

“Apakah Anda belum mendengar salah seorang pemimpin tentera yang menghadiri sebuah festival, menampilkan anjing-anjing tersebut dan menerkam seorang pelatih yang berteriak “Allahu Akbar”?

Sampai di mana Anda dan sudah sejauh mana Anda mendarat?!” Tibi kemudian melanjutkan, “Anda takut dengan kata “Allahu Akbar” dan berusaha melawannya?!

Saya katakan kepada Anda semua: Allahu Akbar.” Dan dia pun mempertanyakan dengan marah, “Apakah ada anjing yang Anda bawa yang akan menerkam saya?!”

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad