Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERKINI] Laporan Polis Telah Di Buat Terhadap SHARIMAN OMAR | ISU ORANG RAMAI BERANG

3/14/2014 08:00:00 am

[TERKINI] Laporan Polis Telah Di Buat Terhadap SHARIMAN OMAR | ISU ORANG RAMAI BERANG | Status artikal facebook seorang lelaki yang bernama Shariman Omar (SARIMAN) ternyata menimbulkan kemarahan orang ramai terutama rakyat Kelantan.


Status yang di tulis ketika setuasi di mana pesawat Mas MH370 yang kini hilang di katakan menghina juruterbang yang hilang dan keseluruhan rakyat Kelantan.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni


Kelmarin satu laporan Polis telah di buat di Balai Polis Kajang seorang rakyat Kelantan, Mohd Raini Bin Ghazali @ Mat Aziz  telah membuat laporan Polis di Balai Polis Kajang pada pukul 7.30 malam.


Butiran Laporan "Saya dan Alamat di atas mewakili sahabat putra Kajang berasa tidak puas hati dan berasa terhina di atas penghinaan ke atas rakyat Kelantan oleh Sariman/Shariman Omar di laman sosial facebook, beliau menyalahkan rakyat Kelantan dengan mengaitkan hal kapaterbang MAS dan Bolasepak dan fahaman Syiah.

Dengan kenyataan tersebut akan membuatkan seluruh rakyat ngeri lain akan memandang serong dan menyalahkan semua hal terhadap rakyat Kelantan dan menyebabkan pergaduhan di antara satu sama lain.

Tujuan buat laporanmahu pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap Shariman Omar kerana mengeluarkan kenyataan tersebut dan tidak mahu dipolitikan". 

sumber

You Might Also Like

4 comments

  1. Saya sebagai anak jati Selangor menyokong penuh USUL tersebut. Buat perangai bodoh tu agak2 lah. Jauh menyimpang.

    ReplyDelete
  2. Saya sebagai anak jati Selangor menyokong penuh USUL tersebut. Buat perangai bodoh tu agak2 lah. Jauh menyimpang.

    ReplyDelete
  3. Tak baik menghina sesama sendiri...

    ReplyDelete
  4. Dia akan dilindungi sbb dia bangsa amno... Mana yg kutuk kelantan akan selamat... Xda tindakan le lepas... Selamat mamat ni kat umah dia... Biasa laporan tinggal laporan aja le....perabih ayor liur le...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad