Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERGEMPAR] PENAMPAKAN Sesuatu Mirip Naga Di Tibet | [EKSKLUSIF] 2 Keping Gambar

3/03/2014 01:30:00 pm

[TERGEMPAR] PENAMPAKAN Sesuatu Mirip Naga Di Tibet | [EKSKLUSIF] 2 Keping Gambar | Sebuah foto mirip sepasang naga yang diambil dari pesawat yang terbang melintasi Himalaya menarik perhatian ramai orang.


Foto tersebut diambil oleh seorang fotografer amatur, ketika dia sedang dalam perjalanan ke Amdo (Tibet) untuk menghadiri upacara pembukaan laluan kereta api Qinghai-Xizang.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Ketika terbang melintasi Himalaya, tidak sengaja dia melihat dua objek “naga” dan kemudian menangkap gambar.


Dia menyebut objek tersebut sebagai Naga Tibet.

Dalam foto tersebut, kedua objek yang muncul memiliki karakter mahkluk merayap. Badannya tertutup oleh sisik, tulang punggungnya bertonjolan yang secara bertahap menipis di bahagian hujung. Meskipun foto tersebut tidak menangkap keseluruhan kewujudan naga, namun cukup untuk memperlihatkan penampilan dua ekor naga raksasa sedang terbang di awan.

Foto yang kemudian di muat turun pada laman dan forum di China membuatkan ramai orang hairan.

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad