Sahabat Que 'Silent Readers'

[KEJAM] Seorang Ibu Sanggup Potong Kedua Tangan Anaknya Berusia 8 Tahun | KISAH NYATA KISAH BENAR

3/05/2014 11:00:00 am

[KEJAM] Seorang Ibu Sanggup Potong Kedua Tangan Anaknya Berusia 8 Tahun | KISAH NYATA KISAH BENAR | Seorang budak lelaki berusia 8-tahun menderita akibat kedua-dua tangan dipotong.


Di wilayah Henan negara China seorang kanak-kanak lelaki berusia 8 tahun yang dikenali sebagai Chu Chu yang hanya boleh berbaring di atas katil hospital, tidak dapat menggerakan kedua tangannya, setelah kedua-dua  tangan beliau dipotong oleh seseorang.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Perkara ini membuatkan orang ramai sangat terkejut. Siapakah yang melakukan perkara yang sedemikian. Datuk sebelah bapa Chu Chu ini menerangkan apa yang berlaku, bagaimana dia menemui Chu Chu berdarah dan tanpa tangan, kemudian dia menghubungi polis, dan di mana dia menjumpai tangan Chu Chu dalam tandas.

Bapa Chu Chu menjelaskan bahawa isterinya mengesyaki dia mempunyai hubungan sulit tetapi bertintak kejam keatas anak mereka. Ibu budak itu mengakui bahawa dia memotong tangan Chu Chu ini. Keluarganya berkata, dia adalah pesakit mental dan dia telah ditemui di sebuah hospital mental di Wuhan.

potong-tangan

You Might Also Like

5 comments

  1. pening terus bila baca post nie
    manusia yang dah tak waras je sanggup buat macam nie

    harap tangan dia boleh bersambung semula

    ReplyDelete
  2. Org negara China ni pelik2..especially yg daerah pedalaman..hisshh..ngeri..nauzubillah..

    ReplyDelete
  3. jahat punya mak...kerat tangan dia balik,biar dia rasa pulak

    ReplyDelete
  4. Gila punya mak.

    Siot lu

    ReplyDelete
  5. Ini bkn mak atau manusia dia ni dalam kategori lebih hina dari binatang

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad