Sahabat Que 'Silent Readers'

[EKSKLUSIF] BLOGGER Terlibat Dalam Kemalangan | GAMBAR EKSKLUSIF KEJADIAN

3/02/2014 05:39:00 pm

[EKSKLUSIF] BLOGGER Terlibat Dalam Kemalangan | GAMBAR EKSKLUSIF KEJADIAN | Terkejut jugaklah Abe bila dpt tahu pasal hal ni. Lebih2 lagi Blogger Iffah Afeefah ni Abe kenali. Google punya Google, Akhirnya Abe dapat info ni. Alhamdulillah, Cik Iffah kita ni selamat, Alhamdulillah...

Ni Abe kongsikan sumber dari STALKERBLOGGERS. Kat entrinya:
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Assalamualaikum, Ini lagi panas ualls, kami duduk scroll news feed kami, dan kami ternampak gambar yang mengerikan. Fuh-fuh, berderau jantung kami bila ternampak kemalangan ngeri yang melibatkan seorang blogger perempuan ni. Kami pun tak kenal blogger ni, main add je semua blogger nak bagi penuh friends facebook. Hihi XD.

Ualls, nasib baiklah kawan blogger kita ni selamat, namanya Iffah Afeefah, kami puas stalk facebook dia untuk cari link blog, hihi. Kami tak tahulah kecederaan yang dialaminya tapi kalau lihat pada gambar sememangnya teruk dan boleh melibatkan nyawa tapi mungkin Allah nak beri panjang lagi umurnya untuk beribadat dan buat amal. Alhamdulillah selamat kawan bloggers ni.

Mari usyah-usyah gambar kereta dia.

Fuh, kalau kami dah trauma dan memang tak akan sentuh kereta lagi. Tak kiralah memandu sendiri atau menumpang, memang kami akan elak naik kereta. Teruknya, ualls sendiri nampak macam mana teruknya kemalangan ni kan.

Melalui komen yang kami baca di facebook, kemalangan berlaku di Jelebu, Negeri Sembilan. Dah seminggu berlalu kerana tarikh dia upload gambar 24 Feb 2014. Ngeri sangat, berhati-hatilah di jalan raya ualls semua, jangan memandu laju melebihi had, patuhi undang-undang jalan raya, periksa kenderaan sebelum mulakan perjalanan dan pastikan ualls segar sebelum mula memandu. Semoga kita semua terselamat daripada kecelakaan.

AWAS, ada stalker bloggers di sini! 

sumber

You Might Also Like

6 comments

  1. Nampak kereta da jadi macam tu... wuiii... memanh menggerunkan. ..

    ReplyDelete
  2. Eh ipah ni.. katenye mengantuk.. bahaya betul.. Syukur Alhamdulillah dia tak apa2..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Wakaka abe2. Seganlah i haha
    Thanks

    ReplyDelete
  5. cik affah...laen kali kalu memandu jangan dok berangan ingatkan balak, yer..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad