Sahabat Que 'Silent Readers'

[EKSKLUSIF] 5 Gambar Di Penamaan Calon Dun Kajang | PILIHAN RAYA KECIL (PRK) N25 Dun Kajang

3/11/2014 04:47:00 pm

[EKSKLUSIF] 5 Gambar Di Penamaan Calon Dun Kajang | PILIHAN RAYA KECIL (PRK) N25 Dun Kajang | BANGI - Pagi ini berlangsung proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (Dun) N25 Kajang di Kompleks Sukan Majlis Perbandaran Kajang di Seksyen 15, Bandar Baru Bangi.



Proses itu penamaan calon bermula jam 9 pagi tadi dan ditutup pada 10 pagi ini.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni


Pilihan raya kecil yang dijadual berlangsung pada 23 Mac itu diadakan susulan peletakan jawatan wakil rakyat sebelum ini, Lee Chin Cheh daripada PKR pada 27 Januari. Credit Bernama, Mstar 

sumber

You Might Also Like

1 comments

  1. Siapa2 tolonglah sedarkan wanita2 gedik dalam photo penyokong bee end tue.. Lagi satu, ada sesapa yg rajin check berapa ramai perbezaan golongan penyokong wanita dengan penyokong lelaki dalam parti tu. Ramainya ahli neraka dari golongan wanita. Terutama yg dedahkan aurat. Harap2 dengan usaha kita dapat kurangkan penyokong parti yang berkawan dengan syaitan.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad