Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERKINI] Remaja Ini Jadi Terkenal Kerana Keazamannya Melakukan Pembedahan Plastik | PELIK TAPI BENAR

6/03/2014 09:00:00 am

[TERKINI] Remaja Ini Jadi Terkenal Kerana Keazamannya Melakukan Pembedahan Plastik | PELIK TAPI BENAR | Namanya ialah Milliken, seorang remaja berusia 19 tahun dari Thailand. 


Dia sangat terkenal dalam  forum Thai untuk transformasi dan keazaman untuk memiliki rupa yang menarik. Mari kita lihat gambar di bawah:
baca lagi & lagi gambar klik TAJUK ENTRI ni
Perbezaan di antara sebelum dan selepas pembedahan plastik
 

 
 

You Might Also Like

4 comments

  1. totally berubah, kita yang islam ni janganlah buat pulak yer... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. Mmg cantik...famous;tp tgk sekali rsanye sakit yg amat..syukurlah atas kurniaan yg Allah berikan ;walaupon xsecantik mane

    ReplyDelete
  3. Mmg handsome..cantik,tp seksanye bg kita yg beragama islam merubah kejadian Allah,bt yg non muslim it's ok,ckplh ape yg Allah berikan ats kurniaaNYE,apepon doc yg membuatnye mmg terbaik...totally perfect face,good job;-)

    ReplyDelete
  4. Mmg cantik...famous;tp tgk sekali rsanye sakit yg amat..syukurlah atas kurniaan yg Allah berikan ;walaupon xsecantik mane

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad