[MESTI BACA] Batu Ini Boleh Menghisap Rokok? | PELIK TAPI BENAR

[MESTI BACA] Batu Ini Boleh Menghisap Rokok? | PELIK TAPI BENAR | Manusia merokok, memang biasa kita dengar. 


Haiwan juga ada yang turut merokok kerana kemampuan dan keinginan mereka antaranya seperti Orang Utan.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Namun, pernahkah kita mendengar batu yang boleh mengisap rokok. Kenapa bunyinya macam pelik pula. Batu yang ditemui oleh warga China bernama Luo Yuanshui dari Provinsi Fujian, sangat unik. Batu itu boleh menghisap rokok sama seperti manusia. Cuba lihat gambar batu di bawah ini.

Pada awalnya, penduduk menyangka bahawa batu berwarna coklat dengan bentuk yang tidak terstruktur itu adalah bongkahan batu biasa. Namun batu itu boleh menghisap rokok hingga habis selama lima minit.

Luo sempat cuba memberikan batu itu beberapa rokok yang dihidupkan dan ukuran yang berbeza. Dan batu seberat 2.2 kilogram itu terus menghisapnya hingga habis.

Lelaki China itu menemukan batu perokok itu di Gunung Shangyou. Lou sendiri mengaku tidak sedar menemukan batu itu kerana dirinya hanya ingin mencari lubang untuk meletak rokoknya buat sementara. Luo tak sedar memasukkan puntung rokoknya ke sebuah batu dan rokoknya mendadak habis seperti sedang dihisap.

Luo mendemonstrasikan kehebatan batu itu di depan penduduk lainnya. Para penduduk yang mengunjungi kediaman Luo juga terkejut dengan keanehan batu misteri itu.

Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

AirMataBuaya Amb said...

page Air Mata Buaya di fb

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts