Sahabat Que 'Silent Readers'

[EKSKLUSIF] Kucing Ini Menjadi Pengemis Di Rusia | MESTI BACA !!!

12/22/2014 10:00:00 am

[EKSKLUSIF] Kucing Ini Menjadi Pengemis Di Rusia | MESTI BACA !!! | Seekor kucing yang sedang mengemis wang telah ditemui di sebuah bandar yang terletak di Belarus, Rusia.


Kucing tersebut duduk di sesuatu tempat bersama sekeping kertas yang tertulis “Perlukan wang untuk membeli ikan dan daging.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Semoga anda diberkati.” Lebih menghairankan, kucing tersebut langsung tidak berganjak dari tempat duduknya dan menjaga wang yang diberikan oleh orang ramai.

Pemilik kucing tersebut yang merupakan seorang wanita tua ditemui berdekatan. Dia menceritakan bahawa kucing itu diselamatkannya dari menjadi mangsa sembelihan. Namun dalam masa yang sama dia telah memelihara beberapa ekor haiwan lain dan tidak berkemampuan untuk menyara kesemuanya sekali.


Akhirnya dia memutuskan untuk membiarkan haiwan peliharaannya ini mencari wang untuk mereka. Tanpa disangka kucing hitam tersebut telah menjadi pengemis profesional. Hasil kutipan sehariannya juga agak lumayan.


sumber: blog-ketegaq.blogspot.com

You Might Also Like

1 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad