Sahabat Que 'Silent Readers'

[GAMBAR] Punca Kubur P Ramlee Yang Musnah Teruk | 7 GAMBAR

11/15/2014 09:00:00 am

[GAMBAR] Punca Kubur P Ramlee Yang Musnah Teruk | 7 GAMBAR | Tidak lama dulu kita tahu yang pusara Allahyarham P Ramlee dipercayai telah musnah teruk.


Ini semua akibat dari sebuah pokokusang yang rebah dan menghempap kubur berkenaan di Tanah Perkuburan Islam, Jalan Ampang.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Turut musnah adalah beberapa pusara termasuklah pusara Puan Sri Saloma, AR Tompel dan yang paling teruk musnah adalah pusara Allayarham Tan Sri p Ramlee. Bagaimana ia boleh terjadi? Jom kita lihat gambar di bawah ini.

kubur2
kubur4

You Might Also Like

3 comments

  1. sekarang dah ok ke? ke masih teruk lagi macam tue?

    ReplyDelete
  2. pokok tumbang jgn lepas ni ada yg xbertanggungjawab sensasi kan cerita sudah

    ReplyDelete
  3. Fakirulkhoir11/15/2014 7:16 pm

    Bila dikenang lagu2 Dan episod berunsur dakwah sperti 'tolong kami, Bantu kami...kami anak yatim piatu', bagaimana $udin mencampak Batu ajaib yg kononnya berkuasa mendapatkan Wang, kedalam parit Dan banyak lagi, lantas marilah kita cepat2 menghadiahkan pahala alFatihah kepada Allahyarham P.Ramlee Dan kawan2nya. Dia hidup Dan berkarya dizaman ramai orang2 melayu hidup diselubungi 'amalan jahiliah Dan kurafat.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad