Sahabat Que 'Silent Readers'

[EKSKLUSIF] Sejarah Bangun Dan Jatuh Kehidupan P Ramlee | INFO YANG RAMAI TIDAK TAHU

11/14/2014 09:00:00 am

[EKSKLUSIF] Sejarah Bangun Dan Jatuh Kehidupan P Ramlee | INFO YANG RAMAI TIDAK TAHU | Kepada para peminat Allahyarham Tan Sri P Ramlee, mungkin ada antara anda yang tidak mengetahui sebetulnya kisah hidup jatuh dan bangun Allahyarham.


Disebalik kehebatan filem beliau yang masih mampu membuat kita ketawa sehingga hari ini, tersimpan 1001 kisah yang menyedihkan.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Lihat juga bagaimana ‘berjayanya’ P Ramlee dijatuhkan oleh bangsanya sendiri sehingga tumbang dan tersadai.

Video dari rakaman History Channel ini amat baik untuk ditonton dan kita hayati bersama sukarnya kehidupan seorang P Ramlee ketika masih hidup dan hanya diagungkan selepas dirinya tiada lagi di dunia ini.


Tonton dan simpan video ini agar anak, cucu serta cicit kita nanti tidak melupakan tokoh lagenda hebat ini. Al-Fatihah untuk Allahyarham Teuku Zakaria Teuku Nyak Puteh.

You Might Also Like

2 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad