Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERKINI] Alat Cangih Untuk Menjadikan Hidung Mancung | Beauty Lift High Nose

9/18/2014 09:00:00 am

[TERKINI] Alat Cangih Untuk Menjadikan Hidung Mancung | Beauty Lift High Nose | Berita baik bagi anda yang ingin memiliki hidung yang mancung kerana kini terdapat cara yang lebih murah berbanding dengan melakukan pembedahan plastik.


Beauty Lift High Nose dari Jepun adalah sebuah alat yang mampu membuatkan hidung anda menjadi mancung dengan bantuan tambahan iaitu alat getaran (vibrator) di dalamnya.

Tiada keterangan seberapa mancung hidung yang boleh dibentuk, akan tetapi dengan harga sebanyak US $ 83 (sekitar RM280) sudah mampu untuk memastikan hidung anda mancung dan kosnya lebih murah berbanding dengan pembedahan plastik.

You Might Also Like

1 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad