Sahabat Que 'Silent Readers'

[EKSKLUSIF] Laman Web Rasmi KELAB BLOGGER BEN ASHAARI Dilancarkan | KBBA: Bukan Sekadar Blogger

9/21/2014 11:29:00 pm

[EKSKLUSIF] Laman Web Rasmi KELAB BLOGGER BEN ASHAARI Dilancarkan | KBBA: Bukan Sekadar Blogger | Susulan sokongan lebih 23k 'likers' di Page Kelab Blogger dan rakan2 di Grup Whatsapp KBBA, alhamdulillah kini Kelab Blogger Ben Ashaari telah pun melangkah setapak lagi ke hadapan dengan Pelancaran Rasmi Laman Web Kelab blogger Ben Ashaari ni.
Berbekalkan semangat & sokongan rakan-rakan sahabat dalam #KBBA, Pemilik blog www.benashaari.com iaitu Abea Ben Ashaari, selaku Founder bagi Kelab Blogger Ben Ashaari terus melangkah ke depan tanpa menoleh lagi ke belakang sehingga Laman Web Rasmi #KBBA dilancarkan.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Seawal 2009, Abea Ben Ashaari telah menubuhkan satu Fan Page Kelab Blogger di Facebook bagi tujuan untuk mengumpul dan menyatukan rakan blogger di seluruh pelusuk rantau terutamanya saripasa seluruh Malaysia.


Abe amat berharap dengan Pelancaran Rasmi Laman Web Kelab Blogger Ben Ashaari  ini, akan sekaligus menjadi titik tolak #KBBA untuk lebih maju dan melangkah ke hadapan lagi untuk masa akan datang.
http://www.kelabbloggerbenashaari.com/
Atas sokongan semua sahabat, kini Kelab Blogger Ben Ashaari secara rasminya telah mempunyai laman web rasmi sendiri ; www.kelabbloggerbenashaari.com yang dikendalikan sendiri oleh Abea Ben Ashaari & Admin yang dilantik. Petikan yang Abe ambil daripada Blog Yanty.My, katanya:
Perancangan Pembinaan blog ini yang diilhamkan oleh perkongsian idea daripada rakan-rakan senior KBBA, tidak lain tidak bukan, ianya bertujuan untuk menjadikan kelab ini sebagai satu komuniti blogger yang aktif dibawah bimbingan pengasasnya iaitu Ben Ashaari. Dengan tagline “Bukan Sekadar Blogger“. - petikan daripada entri pertama di laman web rasmi KBBA.
Kelab Blogger Ben Ashaari (KBBA) : Bukan Sekadar Blogger

You Might Also Like

1 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad