Sahabat Que 'Silent Readers'

[KERJA GILA] Seorang Ibu Sanggup Potong Kedua Tangan Anaknya Berusia 8 Tahun | PELIK TAPI BENAR

7/05/2014 12:34:00 pm

[KERJA GILA] Seorang Ibu Sanggup Potong Kedua Tangan Anaknya Berusia 8 Tahun | PELIK TAPI BENAR | Seorang budak lelaki berusia 8-tahun menderita akibat kedua-dua tangan dipotong.


Di wilayah Henan negara China seorang kanak-kanak lelaki berusia 8 tahun yang dikenali sebagai Chu Chu yang hanya boleh berbaring di atas katil hospital, tidak dapat menggerakan kedua tangannya, setelah kedua-dua  tangan beliau dipotong oleh seseorang.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Perkara ini membuatkan orang ramai sangat terkejut. Siapakah yang melakukan perkara yang sedemikian. Datuk sebelah bapa Chu Chu ini menerangkan apa yang berlaku, bagaimana dia menemui Chu Chu berdarah dan tanpa tangan, kemudian dia menghubungi polis, dan di mana dia menjumpai tangan Chu Chu dalam tandas. 
 
Bapa Chu Chu menjelaskan bahawa isterinya mengesyaki dia mempunyai hubungan sulit tetapi bertintak kejam keatas anak mereka. Ibu budak itu mengakui bahawa dia memotong tangan Chu Chu ini. Keluarganya berkata, dia adalah pesakit mental dan dia telah ditemui di sebuah hospital mental di Wuhan.
 
potong-tangan
 

You Might Also Like

2 comments

  1. Memang mentallah kalau macam ni, sampai sanggup potong tangan anak sendiri...

    ReplyDelete
  2. You are what u eat. Ramai mentally ill di China sebab derang suka makan daging yg tak disembelih in fact suka makan anjing so kena penyakit anjing gila. Ramai juga yg suka makan live animals so they become one. Yikes.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad