Sahabat Que 'Silent Readers'

[PELIK] Kanak-Kanak Ini Selamba Makan Labah-Labah Berbisa | GAMBAR & VIDEO

7/23/2014 08:30:00 am

[PELIK] Kanak-Kanak Ini Selamba Makan Labah-Labah Berbisa | GAMBAR & VIDEO | Ini bukan cerita spiderman, tetapi admin mahu menunjukkan kepada anda tentang keberanian beberapa orang kanak-kanak ini  menangkap labah-labah berbisa.


Bukan setakat tangkap sahaja, malah mereka juga turut memakannya.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Wah berani betul mereka ini. Kita kalau jumpa labah-labah yang biasa pun dah meremang bulu roma ketakutan. Boleh tonton video di atas.


Gambar  kanak-kanak di Kemboja menjalankan rutin harian mereka menangkap tarantula.Iaitu sejenis labah-labah paling berbisa.


Mereka mencari didalam lubang tanah. Bila dah berjaya ditangkap,labah-labah itu kemudiannya dilemaskan dalam botol air.Seterusnya dimasak dengan mentega panas.

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad