[TERKINI] KES Wanita MENGAMUK Kereta CDM25 Dilanggar Di Kuantan | Sikap BIADAP Pemilik CDM25 DIKEJI Di Media Sosial

[TERKINI] KES Wanita MENGAMUK Kereta CDM25 Dilanggar Di Kuantan | Sikap BIADAP Pemilik CDM25 DIKEJI Di Media Sosial | KUALA LUMPUR: Video gelagat seorang perempuan yang mengamuk kerana keretanya dilanggar seorang lelaki berumur menjadi trending di media sosial semalam.


Video perempuan mengamuk kereta kena langgar dikeji pengguna media sosial

Kejadian dikatakan dirakam di Kuantan bila kelihatan seorang perempuan mengamuk selepas keretanya dilanggar dari belakang.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Tindakannya yang mengamuk di tengah-tengah jalan raya mengundang komen negatif pengguna media sosial.

Antara amukan yang telah dilontarkan kepada lelaki yang melanggarnya termasuk “Ini kereta barulah bodoh!” sambil menghentak pengunci stereng ke atas kereta milik pelanggarnya.

Kata caci yang turut dilontarkan termasuk “I don’t care, pay me RM2000 now!”, “you very stupid!” dan kata cacian berbaur perkauman kedengaran di penghujung video tersebut.

Video yang dirakamkan itu telah dimuat naik di media sosial semalam.

Pada pandangan penulis, lelaki yang melanggar kereta perempuan itu adalah satu kemalangan yang tidak dapat dielakkan, namun tindakan perempuan itu menggunakan pengunci stereng untuk mengetuk kereta lelaki itu adalah satu perlakuan agresif di luar batas kemanusiaan. Ia sepatutnya tidak perlu berlaku.

Untuk komen-komen pengguna di Twitter, korang boleh klik link asal entri ni kat bawah ni

SUMBER: http://www.astroawani.com/news/show/video-perempuan-mengamuk-kereta-kena-langgar-dikeji-pengguna-media-sosial-39914

Ada beberapa nasihat utk KIKI KAMARUDDIN ni:

1) Jangan kurang ajar dengan orang tua.
2) Walau dia berlainan bangsa dan agama, itu xbererti kita boleh sesuka hati memaki hamun sebegini rupa.
3) tujuan kamu mungkin nak mengaibkan org tua itu, tp syg..aibmu yg terbuka sepenuh2nya..
4) kamu xkesian pd pakcik tua tu.. lg tmbah tidak kesian kepada mak bapak kamu yg sedang menanggung malu atas kelakuan anak perempuannya yg siap berhijab..

5) harta boleh dicari, boleh diganti..
6) telajak perahu boleh diundur, telajak kata badan binasa
7) agama kita tak ajar sebegini
8) inikan pulak budaya kita
9) pakai tudung dh elok, jaga sikit kelakuan barulah sesuai dgn penampilan
10) harta ni bukan boleh bawak masuk kubur.. jangan riak sangat dgn harta dunia ni...

11) ...


Kongsi pandangan anda?

Artikel Menarik Lainnya



25 comments:

otaklunyai said...

Subhanallah... mana nilai murni yg dibangga2kan tu... mana akal budi... buat malu bangsa dan agama saja... agaknya ni jenis yg tek pernah rasa senang... baru dapat nikmat sikit dah melambung2 lagaknye... ni lah yg merosakkan bangsa melayu... malu... malu... sungguh memalukan. Betina jenis ni tak leh bagi muka sangat... uncle tu buat je repot polis kerana dia dah bertindak kurang ajar dan merosakkan harta benda individu... biar dia tahu sikit budi bahasa...

asri omar said...

ni namanya "Miss Arrogant".. pasni TV3 amek dia berlakon buat citer pakcik tu kena kawin paksa dgn awek ni coz takleh nak bayar gantirugi...

Anonymous said...

Claim je la ngan insurans..ACE JERNEH INSURANCE..CDM 25..

Anonymous said...

cdm25 nanti bawa kereta tu terus masuk dlm neraka ye....

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Hurmmm kalau marah sekali pun, jangan sampai ketuk kereta orang.. Buat malu jelah... hurmmmm

Anonymous said...

Di sbb kn org islam mcm ni lah semua muslim nampak jahat... Biasalah baru nk rasa senang mcm tu lah.. Lupa diri. Kesia mak bpk adik bradik dia...

Zainal Samat said...

Harap2 sya dan anak2 sya tak buat perangai macam tu....

Anonymous said...

Dahlah sticker P tempek besar kat belakang..agaknya apa lagilah silibus baru JPJ akan masukkan utk bebudak baru belajar nnt..konfem2 kos akan meningkat..xleh salahkan JPJ..ni lah kata org kerana nila satitik rosak susu sebelanga..

Anonymous said...

puasa membentuk peribadi,nescaya puasanya......maaf..agaknya mungkin tidak sampai ke mana??? hanya Allah Maha Tahu...kita patut menunjukkan contah baik kpd bukan Islam...sayang..andaikata kita bertenang,ingat Allah.pasti semuanya akan baik..uncle tu lebih baik pekertinya,saya bukan sengaja...kenapa anak muda hari ini sukar menghormati orang tua,bangsa bukan pemisah...Cheng Ho,Ustaz hussein Yee...ramai lagi...

Anonymous said...

Inilah dia,insan yg tidak pernah rasa senang dan bersyukur.Dia melihat org lain lebih hina sbb itulah dia sanggup menengking warga emas tersebut tanpa rasa bersalah...klu sayalah yg jadi warga emas tu dan bawa duit rm 2000...saya akan campak dan biarkan pompan tu kutip....

Anonymous said...

kes macam ni sepatutnya polis tak payah tunggu repot, ambil tindakan undang2, mengancam dan mengugut menggunakan senjata batang besi. mujur tak dihentaknya uncle tu....biaq ajaq betina tak bermoral tu sikit dan moga menjadi teladan....buat malu orang Islam dan bangsa Melayu....apatah lagi dalam bulan yang mulia ni.

Ridd said...

Siapa yg wajar menghormati bulan Puasa dan sapa tak puasa?

Anonymous said...

melayu lupa diri...sombong..ingatkan vvip..Nampak kebodohan diri......tobatlah

Anonymous said...

.... bersediakah perempuan cdm25 menerima teguran dan memuhasabah diri atau sebaliknya? selalunya jenis perempuan yg begini jarang nak mengaku kesilapan... tu yg buat tangan ringan jer..... nak melempang!

Anonymous said...

Buruk sungguh perangai klau dah berlaki kesian laki dia klau belum berlaki elakkan lah berbini mcm pompan ni tak ada sifat malu langsung...bila mati nnti bwk sekali kereta peaugot tu dlm kubur ya!

Anonymous said...

Buruk sungguh perangai klau dah berlaki kesian laki dia klau belum berlaki elakkan lah berbini mcm pompan ni tak ada sifat malu langsung...bila mati nnti bwk sekali kereta peaugot tu dlm kubur ya!

nordin omor said...

anak felda lepar rupanyer..malau mak bapak,membesarkan anak,ingat baguslah,tapi menjadi jugak,fesyen ajer,isi belum nampak ada.

Anonymous said...

sebenar nya ia yang bodoh.....hukum gantung sampai mati............muka tak lawa mana, lawa lagi beruk di zoo.....................

Anonymous said...

Baru Allah uji dgn sedikit kesenangan dah riak!tahun lps sy pernah mngalami situasi yg sama..Estima baru yg baru 1 hari saya beli dilanggar dr blkang lampu pecah n bumper pecah rebeh situasi yg sama iaitu tak sengaja kata org yg melanggar..tak nak pnjangkan cerita tiada lapotan polis yg dibuat,perbincangan dibuat secara brhemah akhirnya sy ambil keputusan baiki mnggunakan duit sy sendiri mmandangkan yg melanggar pun adalah dikalangan yg tidak brkemampuan..sy ambil pendekatan brlapang dada dan think positif atas apa yg brlaku pasti ada hikmah disebaliknya...

Anonymous said...

Baru Allah uji dgn sedikit kesenangan dah riak!tahun lps sy pernah mngalami situasi yg sama..Estima baru yg baru 1 hari saya beli dilanggar dr blkang lampu pecah n bumper pecah rebeh situasi yg sama iaitu tak sengaja kata org yg melanggar..tak nak pnjangkan cerita tiada lapotan polis yg dibuat,perbincangan dibuat secara brhemah akhirnya sy ambil keputusan baiki mnggunakan duit sy sendiri mmandangkan yg melanggar pun adalah dikalangan yg tidak brkemampuan..sy ambil pendekatan brlapang dada dan think positif atas apa yg brlaku pasti ada hikmah disebaliknya...

Anonymous said...

Pompan ni dah mintk maaf, rasanya sbb nak jaga piok nasik dia kot? ye la satu mlysia dah tau buruk laku dia msti la lps ni x de sape yg nak amik dia mengandam mau dibalunnya dgn stering lock klu customer bnyk ckp biasa la kat jlnraya risiko kmalangan mmg tinggi klu tak nak kreta kena langgar ke apa ltak aje la kat umah buat prhiasan pastu bila mati bwk sekali msuk kubor!

XUMNO said...

Bila dah masuk geng dacing biru perangai pun jadi haru biru. Puak2 ni tak boleh tergesel sikit, macam negara ni dia punya.Sebabnya pemimpin2 dia ajar macam tu.http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/07/wanita-cdm25-ada-menyorok-kat-sini.html

Anonymous said...

Teruk sangat ka kereta dia kena sondol ,kalau tengok dari gambar yang terpapar tu tak nampak calar pun bukankah lebih baik disondol betina ini selepas dia senyap lagi pun dia ibu tunggal senanglah bila dipujuk dah lama tu menunggal.

Anonymous said...

Good comment

Anonymous said...

Mentang mentang muka dia tak cun semua kutuk dia. Kalau cun mesti ramai yang simpati dengan dia. Maka ramai lah nak buat anak angkat atau isteri supaya dapat mendidik jadi wanita solehah

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts