Sahabat Que 'Silent Readers'

[EKSKLUSIF] Menangi RM15,000.00 Dengan Ujibakat SELUDUP | BERITA BAIK & TERKINI !!!

7/25/2014 10:01:00 am

[EKSKLUSIF] Menangi RM15,000.00 Dengan Ujibakat SELUDUP | BERITA BAIK & TERKINI !!! | Siapa yang nak manang RM15,000.00, ni de berita baik untuk korang... Siap de peluang untuk jadi pelakon dan sekaligus memenangi wang tunai. Meriah woooo...
 
 
Astro Prima (Saluran 105) dan Mastermind Group Sdn Bhd memperkenalkan drama bersiri tiga belas episod, Seludup, yang dijangka akan ditayangkan menjelang hujung tahun ini. Tayangan serentak HD juga boleh ditonton di Astro Maya HD (Saluran 135).
baca lagi & syarat2nya klik TAJUK ENTRI ni
BERITA BAIK !!! Sekarang Astro tengah mencari bakat baru untuk diserapkan ke dalam drama Seludup yang bakal bersiaran pada akhir tahun ini di Astro Prima saluran 105 dan juga Astro Maya HD saluran 135.
 
Antara pelakon yang membintangi drama ini juga bukan calang calang orangnya. Semua pelakon hebat tanah air. Jehan Miskin, Pekin Ibrahim, Tiz Zaqyah, Namron, Syafie Naswip, Raja Ilya dan mungkin juga anda yang membaca ini bakal jadi pelakon terkenal sebaris dengan mereka?
Sinopsis untuk drama SELUDUP. 

"Amran, 25, merupakan seorang nelayan dan usahawan muda di Teluk Permata, sebuah perkampungan nelayan di Pantai Barat Malaysia. Beliau amat dihormati oleh orang kampung lain, dan memiliki staf serta bot-bot sendiri.

Amran mendapat tahu bahawa sekumpulan penyeludup kini mengupah nelayan kampung untuk menyeludup minuman keras, rokok, dan manusia ke dalam negara.

Walaupun berdepan dengan bahaya, Amran bertekad untuk menghalang gejala ini, dan menyelamatkan kampungnya sebelum lebih menjadi mangsa".

Antara pelakon yang bakal membintangi drama ini juga bukan calang calang orangnya. Semua pelakon hebat tanah air. Jehan Miskin, Pekin Ibrahim, Tiz Zaqyah, Namron, Syafie Naswip, Raja Ilya dan mungkin juga anda yang membaca ini bakal jadi pelakon terkenal sebaris dengan mereka?



Senang je caranya, korang cuma ikuti langkah langkah berikut dan anda berpeluang berlakon disamping mereka. Sekaligus memenangi RM 15,000!

1. Pergi ke Laman Facebook Fanpage "Seludup", dan LIKE page Seludup untuk mengetahui info seterusnya 

Sila KLIK SINI 

2. Kemudian KLIK tab UJI BAKAT di bahagian atas menu bar 

Sila KLIK SINI

SELUDUP juga telah menyediakan skrip pendek untuk lelaki dan perempuan yang mana akan memudahkan korang hafal dan lakonkan semula. Tak payah pening pening nak buat skrip sendiri. Cuma kalau nak buat tambahan skrip sendiri pun boleh asalkan jangan lari dari maksud asal skrip. Tapi memang senang sangat la cuma tinggal rakam dan upload sahaja video korang. Salah satu contoh video yang penuh ekspresi daripada Abe :) 



Korang jangan terkejut tauuuuuuu.... SEBAB Abe pun join sama ujibakat ni, hehehe... Kalau senang, LIKE & SHARE jugaklah VIDEO Abe ni yer :) 

Untuk info yang lebih lanjut, korang boleh klik link di bawah ni ye : 

Youtube - http://www.youtube.com/user/SELUDUP
Uji Bakat -  Bit.ly/Seludup

You Might Also Like

1 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad