Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERGEMPAR] Ayah Sanggup Mati Digilis Lori Demi Anak | KISAH NYATA KISAH BENAR

4/17/2014 11:10:00 pm

[TERGEMPAR] Ayah Sanggup Mati Digilis Lori Demi Anak | KISAH NYATA KISAH BENAR | Demi kasih kepada anaknya, seorang ayah sanggup berkorban diri sendiri bagi menyelamatkan anak tersayang.

Ayah Sanggup Mati Digilis Lori Demi Anak

Ia merupakan satu kisah tragis yang berlaku kepada Hsiung Kuo, 71 tahun.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Dia bersama anaknya, Yong sedang menunggang motosikal apabila sebuah lori merempuh motosikal yang mereka naiki.

Meskipun tayar lori itu telah melanggar kakinya, dia berkorban menahan kesakitan dan menolak anaknya daripada turut dilanggar kenderaan berkenaan.

Namun selepas tayar belakang menggilis dadanya, Kuo akhirnya meninggal dunia di tempat kejadian. Imej menghayat hati itu dirakamkan berlaku hanya beberapa saat.

Hsiung Kuo, 71

Ketika pasukan keselamatan tiba di tempat kejadian, Kuo sudah meninggal dunia manakala Yong pula terpaksa ditenteramkan kerana terkejut dengan kejadian berkenaan.

Pemandu lori itu pula melarikan diri, namun dia berjaya ditangkap dan polis kini menyiasat kematian tersebut.

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad