Sahabat Que 'Silent Readers'

AWESOME Anti Serangga | Penghalau SERANGGA 100% Berkesan

7/10/2016 08:42:00 pm



#Lalat #Semut #Lipas... Sekali spray semua 'meninggal' berkali kali... Tak percaya? beli la sebotol try test.... Confirm anda puas hati.

Perhatian pada SURI RUMAH dan peniaga kedai makan semuaaa!!!

Anda ada masalah dengan Lalat?... Anai anai?... lipas?... pepijat?... tikus?... cicak?... semut?... pacat?... tebuan?... kutu kucing/manusia?... siput babi?... kerengga?... agas?... Saya pasti masalah anda akan selesai sekiranya anda menggunakan anti serangga ini.

Anda wajib beli dan guna anti serangga ini kerana ia tdk menjadi racun jika terkena makanan... Anti serangga ini akan pastikan kedai anda tiada lipas, tikus, lalat... semut... dan lain² lagi.

Satu satunya anti serangga mesra pengguna yang terkini dipasaran. Terbukti sangat power dan berkesan membunuh serangga berdarah sejuk.

#Agent diperlukan segera whatsapp ke 017-681-7067 @ Call 019 2758 647.
#Peluang perniagaan untuk anda yang berminat. Modal sangat rendah dan barang senang jual. Semua orang memerlukannya selagi mana masih lagi ada serangga dimuka bumi ini.

#Saya Stokis AWESOME Anti Serangga cawangan Banting, Selangor...

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad