Sahabat Que 'Silent Readers'

Peluang Pekerjaan Di iRehab

11/06/2020 11:35:00 am

 
Berita baik bagi korang yang sedang mencari kerja. iRehab menawarkan peluang pekerjaan kepada korang yang berminat. iRehab sekarang tengah mencari caregiver atau penjaga melalui latihan yang dorang tawarkan.
 
iRehab menawarkan peluang latihan dan pekerjaan untuk menjaga warga emas. Tak kisah la sama ada korang ada pengalaman ataupun tidak dalam menjaga warga emas ni, iRehab boleh membantu korang melalui latihan yang ditawarkan. 
 


Kursus atau latihan penjagaan cuma satu hari je. Apa yang menariknya, kursus yang ditawarkan ni bukan sahaja belajar secara teori tetapi jugak praktikal atau hands-on di iCenter atau jugak iHome. Korang boleh praktikkan apa yang dibelajar semasa kelas teori di kelas praktikal. Mudah bukan?

Cuma bermodalkan RM70 je dan sebaik tamat kursus tu, insya Allah korang akan diberi peluang untuk bekerja bersama iRehab.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh hubungi 012-9061690 atau 017-988 0324 untuk membuat temujanji atau ke laman media sosial iRehab.

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad