Sahabat Que 'Silent Readers'

TRAVEL MURAH, BAJET DAN PERCUMA DENGAN TOURISTGUIDE.COM.MY

11/28/2016 09:36:00 am

TRAVEL MURAH, BAJET DAN PERCUMA DENGAN TOURISTGUIDE.COM.MY
VIP: (dari kiri) Akim Ahmad (Selebriti Artis Penyanyi Popular Malaysia),  Mr. Azlan Hussain (President of Kuala Lumpur Tourism Association - KLTA), Mr. Mohd Akbal Setia (Director, Tourism Malaysia) dan Mr. Devan Kumar (Managing Director, TOURISTGUIDE.COM.MY)



Travel PERCUMA? Biar betul? Wujud ke ni? Memula bila ramai duk bercerita pasal boleh dapat FREE TRAVEL dengan Tourist Guide, Abe seolah macam tak percaya tau. Yer la, secara logiknya, mana ada dah benda yang PERCUMA pada zaman era sekarang ni. Abe tak percaya pada pada memula je lah. Tapi bila Abe hadir ke Majlis Grand Launching website TouristGuide.com.my, terus meleset sangkaan Abe pasal Free Travel ni. Wujud rupanya. Ni memang menarik minat Abe 200%...
Abe masa memuda dulu, Travel & Abe ibarat Isi & Kuku, memang tak dapat dipisahkan, hehehehehe… Lani je Abe dah makin slow sikit. Slow sikit je lah, sb dah berkomitmen rumahtangga. Tapi Abe still lagi suka travel lagi tau.
Bagi korang semua yang minat travel tapi ada masalah bajet kurang, korang jangan risau sebab TouristGuide kan ada. Korang akan dapat memilih pakej travel bajet korang di sini dan sekaligus korang akan ada peluang untuk kumpul point untuk dapatkan FREE TRAVEL. Menarik bukan?


Pada 24 November 2016 lepas, Abe telah hadir ke Grand Launching Tourist Guide di Westin Hotel yang buat pertama kali nya www.touristguide.com.my di rasmikan.

Nah Abe story sikit tentang apa itu TouristGuide?

Pendaftaran di laman web touristguide.com.my adalah FREE, so cepat-cepat register okay. Abe ulang sekali lagi, IANYA TOTALLY PERCUMA, REGISTER FREE. Kalau korang nak tahu, ianya adalah satu platform  yang sangat bagus kepada semua yang suka travel yang mempunyai impian untuk travel di tempat-tempat idaman dengan bujet yang sangat rendah, untuk merancang bajet percutian mereka dengan TouristGuide. Disini, korang mampu menarik nafas lega dari segi penginapan di hotel, tempahan penerbangan, pakej pelancongan dan banyak lagi lah dengan Diskaun yang sangat hebat.

Untuk makluman korang juga, TouristGuide sudah 5 tahun berada dalam dunia pelancongan dalam talian dengan misinya ''Build The World’s Largest Travel Network'' memang banyak memberi kemudahan traveler di luar sana mendapat diskaun yang menarik. 


Once korang dah register kat touristguide.com.my, korang akan mendapat mata yang tidak terhad, dengan mata tu semua korang akan dapat lebih diskaun malahan travel free dari TouristGuide! Yang menariknya, sekarang jugak sale telah berlangsung di web touristguide.com.my

Promosi Hebat sehingga 30 November

Travel Period : 1st April 2017 - 31 March 2018 (except public holiday)






Abe ulang balik tau, KORANG WAJIB REGISTER SEKARANG sebab IANYA FREE… Pastu korang grab lah promosi kat atas ni . Pilihlah yang bersesuaian dengan bajet korang.

Ini link untuk korang daftar: http://touristguide.com.my/register

INFO LANJUT

INFINITY VACATION SDN BHD (1141826-T)

Suite A25-3A,
Sentral Business Park,
Jalan TKS 1,
Taman Kajang Sentral,
43000 Kajang,
Selangor Darul Ehsan
Toll Free : 1800 38 3338
Office Hours: 9 a.m. – 6 p.m. (Mon – Fri)
Email : contact@touristguide.com.my


You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad