Jusz Spray | Produk Terbaik Untuk Peminat Kucing

  • 6/22/2016 10:54:00 pm
  • 0 comments


"3 kali sembur, luka gatal dan kurap dah kering dan sekarang meow saya dah cantik". Terbaik produk ni ~ REAL CATLOVER !

Kucing berkurap? gatal2? Luka? (╥﹏╥)

Kesian kan bile tengok kucing-kucing yang kite sayang kene kurap dan gatal-gatal tu.

Kadang dia garu sampai luka-luka. Kesiannya tengok, tak sampai hati. cry emoticon

Saya guna produk JUSZ SPRAY dan JUSZ PLUS.

JUSZ SPRAY ni sebagai rawatan LUARAN. Saya spray setiap hari pada kulit yang bermasalah. Tak bahaya langsung. Kalau diorang jilat pun takde masalah. Wangi pulak tu. Tak perlu susah-susah nak mandikan diorang. Saya suka.huhu.

JUSZ PLUS ni pulak sebagai rawatan DALAMAN. Supplement untuk kucing-kucing saya. JUSZ PLUS ni guna untuk kuatkan antibodi dan sistem imun kucing.
Rawatan dari dalam ni akan mempercepatkan lagi proses penyembuhan kurap dan luka-luka. Kalau diorang tak lalu makan, saya spray dalam makanan, tak lama pastu licin la pinggan. Huhu. Kucing pun dah tak kena selsema dan demam lagi.

Orang tolong kucing ni, in sya allah, Allah murahkan rezeki kita kan? Hehe.

Nak dapatkan JUSZ SPRAY & JUSZ PLUS ni?

Berapa harga ye?

Semenanjung:

JUSZ SPRAY: RM38 termasuk caj POSLAJU
JUSZ PLUS: RM55 termasuk caj POSLAJU

Order dua-dua produk ni ade OFFER tau. ≧◠‿●‿◠≦
Nak DISKAUN?

》》 Whatsapp (JSP) ke 011-1530.7312 》》
》》 Whatsapp (JSP) ke 011-1530.7312 》》
》》 Whatsapp (JSP) ke 011-1530.7312 》》

Yang benar,
Papameow ~~~~~~~~ Meow!!!!!!


0 comments:

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine