Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERKINI] Inilah RESPON MENGEJUTKAN Seorang Pemandu Myvi | Selepas DIHERDIK "Myvi TAK GUNA"

5/12/2015 03:07:00 pm

[TERKINI] Inilah RESPON MENGEJUTKAN Seorang Pemandu Myvi | Selepas DIHERDIK "Myvi TAK GUNA" | Kemarahan rakyat Malaysia terhadap 6 (Myvi FMC) masih belum reda dan seorang pengguna Myvi pula diserang dengan tohmahan negatif orang awam.

myvi

Bahana 6 MyVi itu kini terpalit sama ke atas semua pengguna Myvi yang lain.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Berikut antara respon MENGEJUTKAN oleh beberapa pemandu Myvi yang diherdik MYVI TAK GUNA oleh pengguna jalan lain… Mana tak terkejutnya, ingatkan depa kejar balik ke, baling steering lock ke.. Tapi balik rumah buat status Facebook hehe.. Familiar?
Shahirah Azman, meluahkan rasa kecewanya di laman Facebook yang dilemparkan dengan tohmahan pengguna kenderaan lain sewaktu dia sedang memandu di jalan raya.

fb-status
“Tadi saya memandu pada kelajuan 60 kilometer/sejam, saya buka tingkap semata-mata untuk menjimatkan minyak. … tiba-tiba ada kereta Perdana di sebelah saya dan jerit “Myvi tak guna”. Sekarang saya berfikir apa salah yang saya lakukan,” luahnya yang dikongsikan bersama di laman Myvi Club Malaysia (MCM).

Nick Fadhlie Shah, yang juga pengguna Myvi menasihatkan masyarat agar tidak menyasar dan menyalahkan pengguna Myvi di atas kejadian yang menimpa pasangan suami isteri dan bayi mereka yang berusia 6 bulan itu.

“Saya tidak faham, kenapa kereta #Myvi diviralkan? Saya juga pengguna Myvi tetapi saya tetap patuhi undang-undang jalan raya. Malah saya amat takut melanggar peraturan. Jangan kerana nila setitik, habis rosak susu sebelanga sehinggakan ada (pengguna) yang sanggup edit (ubah suai) gambar menggunakan “emoticon” #Troll untuk perli pengguna Myvi. Kejadian yang berlaku di Lebuhraya #Duke sangat menyayat hati tetapi bukan kami pengguna Myvi yang harus disasarkan dan dipersalahkan,” luahnya. KREDIT THEHYPEMEDIA.

sumber: Gua Blog

You Might Also Like

5 comments

  1. 6 manusia bersalah, kereta yang tak berakal jugak di maki. sapa lebih bodoh sendiri fikir

    ReplyDelete
  2. ramai yang mentalitinya entah tak tau nak cakap macam mana, bukan kereta yang bersalah, pemandu yang bersalah....

    ReplyDelete
  3. mentaliti orang2 kita ni..bukan semua pemandu myvi macam tu kan..di johor baru² ni pun ada kes myvi kena bakar..tak faham kenapa mereka ni bersifat spt itu..

    ReplyDelete
  4. Mentaliti org Melayu.. tak sekolah agaknya. Myvi cuma kete bkn nya kete Christine bole jln sdri tanpa pemandu. Buat keje bodoh menyusahkan org.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad