Sahabat Que 'Silent Readers'

Cermin Mata Kanak-Kanak Anti Blue Light OPTOM EYECARE

8/06/2021 09:35:00 am


Abe sangat risau mata Ean rosak akibat setiap hari terdedah dengan cahaya biru dari skrin gajet tu semasa sesi PdPR. Solutionnya, Abe segera dapatkan Cermin Mata Anti Blue Light khas untuk kanak-kanak dari OPTOM Eyecare, Bangi. 

Antara keistimewaan Cermin Mata Kanak-kanak Anti Blue Light OPTOM EYECARE ialah:

1. Melindungi Mata Anak dari Bahaya Cahaya Biru

Cermin mata kanak-kanak OPTOM diyakini mampu mengurangkan keletihan mata dan melindungi mata anak-anak dari cahaya biru yang berisiko tinggi menjadi punca kerosakan mata.

2. Pelbagai Pilihan Menarik

Terdapat banyak pilihan warna dan design bingkai cermin mata yang menarik untuk dipilih mengikut citarasa anak-anak. Warna dan design cermin mata yang menarik pastinya akan membuat anak lebih teruja untuk memakainya.

3. Ringan dan Selesa Dipakai
 
Cermin mata OPTOM direka dengan material yang ringan agar anak-anak selesa memakainya dan dapat menjadikan pemakaian cermin mata ini sebagai habit setiap kali menggunakan gajet, laptop atau ketika menonton tv. 
 
4. Bingkai Cermin yang Flexible
 
Rekabentuk bingkai dan tangkai yang mudah lentur amat bersesuaian dengan sifat anak-anak yang aktif dan lasak. Taklah kita rasa risau cermin mata tu patah dan sebagainya.
 

5. Rekaan Fitting Frame-Face
 
Cermin mata untuk kanak-kanak ini juga menggunakan rekaan fitting frame-face agar cermin mata tidak mudah tertanggal walaupun ketika dia sedang beraktiviti lasak.

6. Rekaan Fitting Frame-Face

Cermin mata untuk kanak-kanak ini juga menggunakan rekaan fitting frame-face agar cermin mata tidak mudah tertanggal walaupun ketika dia sedang beraktiviti lasak.

 
Jika korang nak dapatkan cermin mata ni juga, boleh layari laman sesawang OPTOM dan media sosial mereka untuk maklumat lanjut ye. 

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad