Sahabat Que 'Silent Readers'

WAJIB CUBA Nasi Dagang Grannies , Nasi Dagang Terlaris di KLCC

6/23/2021 10:34:00 am

 

Berita baik kepada semua penggemar Nasi Dagang. Kali ni Abe rekemenkan korang untuk cuba Nasi Dagang yang tersohor di KLCC ! Bukan calang-calang, ni tersohor di KLCC. Nasi Dagang Grannies ni korang boleh order secara online je untuk musim sekarang ni. Senang kan? Peluang untuk menikmati  Nasi Dagang Grannies terbuka luas.

Bagi yang lama tak pekena nasi dagang, sekarang dah jadi bukan masalah yg besar sebab senang saje nak order. Pada yang selalu rindu makanan Pantai Timur, meh Abe permudahkan niat korang untuk rasa Nasi Dagang Grannies ni.
 
 

 

Amacam? Terliur tak? Dorang gunakan beras Basmathi bermutu tinggi tau, bukan beras biasa. Ditambah lak yang Nasi Dagang Grannies ni guna beras jenama Basmathi, sedap giler bohh. Berasnya panjang-panjang dan rasanya sudah tentulah superb walla.... nyum nyum

 

 

Nasi Dagang Grannies ni dibungkus cantik dan kemas. Siap dapat free cookies. Bla nasi dibungkus dengan daun pisang, mesti padu punya. 



Korang boleh tengok kat bawah untuk senarai harga. Nasi Dagang Terengganu PREMIUM. Dijaga kualiti dari bahan bahan hinggalah ke sampai depan rumah.

Ada 3 lauk untuk Nasi Dagang Grannies ni. Caj penghantaran juga bergantung pada lokasi sekitar Kuala Lumpur dan Selangor.Kalau korang peminat nasi dagang. jenama Grannies ni memang perlu dalam senarai korang sebab resepinya adalah turun temurun punya. 
 



Untuk tempahan atau pertanyaan: 

Whatsapp/ Call : 013 907 5199
Facebook : Grannies
Instagram : Grannies.my
Web : www.granniesmy.com

 

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad