Sahabat Que 'Silent Readers'

Tips Tambah Tenaga Di Bulan Ramadhan Dengan Lazz Susu Kambing

4/27/2020 01:32:00 pm

www.akifimtiyaz.com
 
Alhamdulillah, hari ni dah masuk 1 Ramadhan. Semua mesti setuju bahawa sambutan ramadan kita pada tahun ini sangat mencabar. Yerlah, negara kita bahkan seluruh dunia terkesan dengan wabak Covid-19 yang menyerang. Alhamdulillah tahun ni Abe skeluarga masih diberi kesihatan oleh Yang Esa.
 
Walaupun agak sikit terkesan dengan situasi sekarang, tapi kami tetap bersyukur dengan kurniaan bakal insan baru yang Allah berikan pada kami pada tahun ni.

Sedikit info tentang Lazz Susu Kambing

Lazz ialah minuman berasaskan susu kambing yang kurang manis dan tidak mengandungi bahan GMO. Selainitu, Lazz menggunakan sumber bahan bergred eksklusif dan 100% semulajadi. Ia sangat sesuai untuk semua peringkat umur daripada kanak kanak sehingga dewasa dan warga emas. Lazz juga sesuai dijadikan minuman alternatif pengganti minuman 3 dalam 1 harian yang lebih berkhasiat.
 
LazzCafe sesuai untuk ibu hamil, ibu menyusu, dewasa, pasangan ikhtiar hamil dan juga warga emas. 
 

Sahur bersama Lazz Susu Kambing

Wife dah mengandung, Alhamdulillah rezeki tahun ini EanRifqee nak dapat adik. Untuk pengetahuan korang, Lazz Susu Kambing ni amat elok untuk ibu mengandung. Alhamdulillah, Abe masih lagi setia bersama produk Lazz Susu Kambing untuk menu utama bersahur dan berbuka pada Ramadan kali ni.
 
Menu wajib kami ambil ketika sahur ialah segelas susu Lazz setiap seorang. Tahun ni jugak, anak bujang Abe, Si EanRifqee ni dah mula belajar berpuasa. 
 
 
Setiap pagi, WAJIB dia mintak segelas susu Lazz. Untuk kali ni, Abe elikan untuk EanRifqee Lazz Susu Kambing perasa Strawberi. Suka sangat dia.

Berbuka bersama Lazz Susu Kambing

Semalam masa berbuka pun, Abe cuba kreatifkan diri dengan berbuka puasa dengan menu Air Keladi Lazz Kurma. Nah Abe kongsikan sikit menu mudah dengan korang semua. 
 
 
1. Bahan utama: Lazz Susu Kambing, Perasa Keladi
 
 
2. Masukkan perasa keladi dalam jug. bancuh dengan air suam.
 
  
 3. Masukkan Lazz Susu Kambing secukup rasa. Macam Abe, Abe ada masukkan jugak sedikit je susu sejat untuk menambahkan sedikit perisa pada air ni.

 
 4. Masukkan sedikit gula

 
5. Tadaaaa, dah siap. Air Lazz Susu Kambing Keladi

Pergh, sedap wooo. Bertenaga lenmacam masa kami solat terawikh. Abe syorkan korang cuba sama Lazz Susu Kambing. Memang akan bantu korang untuk kekal bertenaga sepanjang berpuasa ni.

Cara Order Lazz Susu Kambing 

Kalau korang nak cuba produk ni, cara nak order senang sesangat hanya Whatsapps nama dan juga  lokasi korang ke talian rasmi Lazz Careline kat bawah: 

Lazz Careline 1 : 018-2777290
Lazz Careline 2 : 016-2449722

Jangan lupa untuk dapatkan Lazz Susu Kambing untuk persediaan berbuka dan sahur korang seisi keluarga. Ingat susu kambing ingat LAZZ!

Untuk maklumat lebih terperinci mengenai produk Lazz Susu Kambing, sila layari laman tertera; 

Instagram: lazzsusukambinghq
Website: lazz.my

You Might Also Like

1 comments

  1. bagus info mcm ni utk tips tenaga bulan ramadhan...cikguzim follow sini ya

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad