Sahabat Que 'Silent Readers'

Surya Chlorophyll, Nutrisi yang lengkap bagi bukan penggemar sayur

12/24/2018 09:06:00 am

Khasiat Sayur Di Dalam Surya Chlorophyll Yang Sangat Sedap Untuk Diminum

Nak Nutrisi yang lengkap TAPI tak suka makan sayur... Jangan risau!! Sebab Surya Chlorophyll kan ada... Kenapa Surya Chlorophyll???

PRODUK MINUMAN KHASIAT SAYUR?

Surya Chlorophyll merupakan Superfood yang membekalkan anda Nutrisi yang lengkap kerana 25ml bersamaan 4.7kg Bayam.... woow banyak tu... Sangat sesuai untuk kanak2 dan orang dewasa kerana rasanya yang sangat lazatBoleh didapati di Watson seluruh Malaysia.

Surya Chlorophyll kaya dengan multivitamin dan juga mineral. Ianya mengandungi Chlorophyll yang diekstrak daripada daun Mulberry yang dikenali bebas daripada racun perosak. 


PERASA?

Surya Chlorophyll ni terdapat dalam dua perisa iaitu perisa Laici dan juga Pic. Ianya bebas bahan pengawet dan mempunyai sijil HALAL, GMP, HACCP dan juga BioNexus Certified. Surya Chlorophyll ni mudah dibancuh dan diminum kerana ianya seperti air kordial yang hanya perlu dibancuh dengan air kosong. 


HARGA?

Di Watson, harga Surya Chlorophyll 500mL ni hanyalah RM45.90

Atau pun korang boleh beli secara online di www.mynaturaloption.com

CARA BANCUH



Maklumat lanjut boleh layari:
Facebook : Surya Malaysia
Instagram : surya.malaysia 

You Might Also Like

2 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad