Sahabat Que 'Silent Readers'

VG KIDS: Jus Sayur Untuk Anak | Pilihan Utama Ibu Bapa

8/11/2016 09:48:00 pm


Anak teruna Abe, Si EanRifqee ni mmg daripada baby memang daripada kecik seusia setahun lagi tak suka sayur-sayuran. Puas dah Abe dan Bondanya pujuk, rayu segala macam bagai, selit situ sini dalam lauk ayam dia, semuanya dia dapat 'detact'. Macam ada 6th sense pulak Si EanRifqee ni, tau-tau je dia... Memang bahaya pada kanak-kana seusia Ean ni kalau dia xsentuh langsung sayur-sayuran. Habis ikhtiar, sehingga Abe dan isteri diperkenalkan kepada VG Kids, Jus Sayur Untuk Anak ni...



Kanak-kanak seusia Ean perlukan zat-zat tambahan untuk dia kekal cergas dan aktif. Setelah diperkenalkan VG Kids, memula Abe terpikir jugak, mau ke Ean minum. Yerlah, sebelum ni dia memang amat-amat payah... Abe pun mulalah 'study' sikit tentang Jus Sayur VG Kids ni untuk Abe tau apa isi kandungan dalam setiap botol VG Kids ni... Subhanallah, Abe dapati semua zat-zat makanan terbaik dirumus bersama dalam sebotol Jus Sayur... Nah Abe tempek kat sini untuk korang semua tengok apa isi kandungan yang ada dalam sebotol VG Kids.


Kandungan JUS SAYUR DARI VG KIDS ialah :

VG Kids ialah JUS SAYUR yang kaya dgn pelbagai sayuran & buah-buahan seperti:

1.   Brokoli
2.   Pegaga
3.   Saleri
4.   Gingko biloba
5.   Tomato
6.   Lobak merah
7.   Bayam
8.   Badam
9.   Kismis
10. Kurma
11. Madu
12. Saffron
13. Pisang
Mesti korang jugak nak tahu macamanalah rasa VG Kids ni... Apa yang Abe boleh ckp, rasanya 'walla' sedap sungguh... Abe yang tua kebangka ni pun rasa nak hirup je sebotol terus Jus ni sekaligus... Kalau Abe dah eksited segini, Ean apatah lagi... Jus ni rasa manis semanis kurma & rasa kismis.



Alhamdulillah, Ean sikitpun tidak tolak untuk minum Jus ni setiap kali Abe berikan padanya...


Abe kongsikan dengan korang apa kata Tuan Taufiq tentang Jus Sayur VG Kids ni...



Ni pulak Abe kongsikan dengan korang semua 'testimoni-testimoni' yang berkaitan... Korang nak tahu tak? Abe setuju ngn semua testimoni macam yang Abe tempek kat sini... Abe sependapat dengan diaorang semua...


Abe syorkan korang jugak WAJIB belikan VG Kids Jus Sayur. Abe bagi detail yang berkenaan ni untuk korang rujuk...


WEBSITE



HARGA

Harga RM49/sebotol

Pos: RM 6 (SM), RM 9 (SS)


CARA WHATSAPP

Whatapp ” VG ” Ke +6 013 300 5755

Whatapp ” VG ” Ke +6 013 300 5755


INTAGRAM VG KIDS


FACEBOOK VG KIDS

You Might Also Like

1 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad