SURAT KEPADA USTAZ AZHAR IDRUS | Mesti Baca


SURAT KEPADA USTAZ AZHAR IDRUS | Mesti Baca | Abe hanya berkongsi, perkongsian petang bersama korang :)


Kehadapan Ustaz, Wat mender tu ? Makang dok gi ? Kalu dok makang mari ar KL, amber wi makang maggie sepinggang. Jangang maroh Ustaz, pendek janggut kang. 
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Ustaz, tok soh dok care ler ke deme tu hok dok kate macang macang ker Ustaz. Puok tu deki belaker. Puok dier nok nikoh ramai gop tapi dok berani starang. Nakut belaker. Berani gi cari puang kat dangdut jer puok tu.

Piye brani kate ko big boh?

Acu kabo mu nk mane?starang barang..wase peel udoh..(ayat mad said)

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

{ Farah Waheda Wahid } at: 5/29/2013 4:15 pm said...

hu hu hu...

{ eray } at: 5/29/2013 4:59 pm said...

macam2 reaksi...semoga perkahwinan bahagia & sampai syurga

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/05/harga-mealshake-shaklee-beli-harga-ahli.html

{ azrul perasit } at: 5/29/2013 5:07 pm said...

huhu uai ada satu lagi kosong tu,, gua x kesahnya lu nak kawin berapa janji lu sempoi amanah jujur iklas dan adil kot,,,

gua ada niat gak nak kawin banyak tapi kalau ada jodoh gua kawin la.. doakan jugak ya bro ..

walau cam mana pun gua tetap sayag uai,,

{ Alyn Roslan } at: 5/29/2013 6:41 pm said...

terbaik..

{ fizafantagirO } at: 5/30/2013 3:05 pm said...

biarkan mereka dgn fitnah mereka.. yg penting.ustak terbaik! hihihi :p

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine