Bersantai Di MEE KETAM KUALA LUMPUR, Seksyen 7 Shah Alam | JALAN-JALAN CARI MAKAN



Bersantai Di MEE KETAM KUALA LUMPUR, Seksyen 7 Shah Alam | JALAN-JALAN CARI MAKAN | Jom semua. Bismillahirahmanirrahim...


Jeng jeng jeng, kali ni Abe dapat makan Mee Ketam pulak. Sodappppppp!!! Lokasinya di Seksyen 7 Shah Alam berdekatan UNISEL. Nak kata xde pilihan, dekat sini adalah jugak banyak pilihan. 
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni


Pe2 pun, hasilnya, sodappppp. Sampai habis Abe makan, hingga menjilat jari... Alhamdulillah
Jemput makan semua :)
Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

{ Shaqir Ir Manz } at: 5/01/2013 7:34 pm said...

dekat sgt tuh dgn tmpat saya abe... huhuhuhu... *nangis guling2 sbb x penah makan lg*

{ Gee GTG } at: 5/01/2013 8:33 pm said...

perghhh~~~

{ annur zahiyya el shirazee } at: 5/01/2013 11:53 pm said...

yeke? wahhh hritu g seksyen 7 tak tau pon... kedai nye name ape abe ?

{ ||aLeaSaRa|| } at: 5/02/2013 2:23 am said...

wah seksyen 7 tu mmg syurga makanan semua ada...mmg dh lama cr mee ketam yg terbaik..tqvm share...hoho lapar2..

{ Rosniena } at: 5/02/2013 9:13 am said...

kedai yg mana

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine