Sahabat Que 'Silent Readers'

Cara Tingkatkan Imunisasi Badan Dengan EM Drink+

7/09/2022 09:01:00 pm

Apa itu EM Drink+?

EM Drink+ merupakan produk kesihatan yang boleh membantu kita kekal cergas, bertenaga. Ianya bukan supplemen dan bukan ubat. EM Drink dihasilkan dengan kaedah fermentasi ataupun penapaian bagi mewujudkan effetive microbes iaitu bakteria baik yang mampu meningkatkan antobodi tubuh badan kita. 

 

Khasiat EM Drink+

Terdapat banyak khasiat EM Drink+ untuk kesihatan antaranya :

  • Mampu meningkatkan antibodi
  • Membantu menghilangkan sakit-sakit badan 
  • Membantu kita kekal lebih aktif dan cergas
  • Tiada gula tambahan dan sesuai untuk mereka yang menghidap kencing manis
  • Membantu mengurangkan gejala penyakit seperti demam, batuk, selsema dsb.

 

Selepas Abe minum EM Drink+

Setelah menjadi pengguna EM Drink+, Abe dapat rasa yang badan ni lebih cergas dan bertenaga. Gejala cepat letih sebelum ni alhamdulillah Abe dah tak alami. Nak-nak yang Abe ni selalu mengurut orang, memang tenaga kena sentiasa ready, bersedia sokmo.

 

Cara pengambilan EM Drink+

Mudah je, korang boleh amalkan 25ml setiap pagi dan malam. Tapi kalau korang rasa badan tengah tak sihat, boleh ambil dengan lebih kerap bersulamkan air suam. EM Drink+ ni dihasilkan dengan kaedah penapaian, rasa dia agak sedikit masam dan bergas.

Testimoni Produk Kesihatan EM Drink+

 
Kat Mana Nak Beli? 
 
Untuk mendapatkan produk EM Drink+ dan info lanjut :

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad