Sahabat Que 'Silent Readers'

Biotropics Men’s Formula | Formulasi Terbaik Untuk Kembalikan Tenaga Kaum Lelaki

11/13/2021 10:00:00 am

Kesihatan merupakan aset terpenting untuk setiap individu dan pemakanan yang tidak seimbang boleh menyebabkan kesihatan terjejas. Selain dari itu, stress di tempat kerja turut menyumbang kepada tahap kesihatan. Ini antara penyumbang kenapa kita cepat rasa penat, tidak bermaya dan secara tak langsung ini juga akan menjejaskan kesihatan seksual kita. 
 
Abe nak share ngan korang satu formulasi terbaik untuk mengatasi masalah-masalah lesu yang telah Abe amalkan sejak 2 mimggu lepas iaitu supplemen kesihatan Men’s Formula Biotropics. Produk ni sangat Abe syorkan kepada para suami dan bakal suami

Apa itu Men’s Formula Biotropics

Produk Men’s Formula Biotropics ini dihasilkan oleh Biotropics Malaysia Berhad, sebuah syarikat tempatan yang menjadi peneraju herba yang bertaraf farmaseutikal. 

Untuk pengetahuan korang, produk ini telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), Pengiktirafan Halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan disahkan selamat serta berkesan oleh USFDA. Sebab itu Abe tak was-was bila menggunakan supplemen ini. Dr. Ismail Tambi, pakar sakit tuan (Malaysia’s Clinical Andrologist) sendiri mengesyorkan penggunaan Men’s Formula Biotropics ini.

Formulasi 6 herba iaitu Tongkat Ali, Devil’s Torn, Horny Goat, Maca Root, Cordyceps dan Ginseng serta dipadukan dengan teknologi Physta® Tongkat Ali terbukti dapat meningkatkan tenaga harian anda dan meremajakan kembali kesihatan seksual. Ini memang bagus untuk golongan para suami dan juga bakal suami supaya rumahtangga bahagia.

Cara pengambilan supplemen ini begitu mudah, hanya ambil satu kapsul sehari selepas makan (samada waktu sarapan, makan tengahari atau makan malam). Kesan seawal 7-14 hari. Selepas Abe mengambuil produk ni secara konsisten, Abe dapat rasakan ialah tidak rasa letih dan tidak cepat mengantuk. Rasa bertenaga je dari pagi hingga ke malam.

Testimoni

Walaupun berusia 55 tahun, kesihatan seksual bukanlah satu alasan. Jom jadi suami yang prihatin. Kesihatan batin ni, kita nak guna sehingga tua.

 
Abang Mr. Universe kita, Sazali Samad mengesyorkan Men’s Formula Biotropics. Sayangi isteri anda
 

Dr. Ismail Tambi sendiri pun sebenarnya, sudah lama mengamalkan Mens Formula. Kesihatan seksual yang mantap, bermula dari sini.

Yang penting sekali, tiada bahan-bahan yang terlarang atau yang tidak sepatutnya digunakan pada krim ini. Anda tidak perlu was-was lagi kerana ia terbukti berkesan secara klinikal!

Xgene Royale pengiktirafan

Beli Sekarang di sini

Kat mana nak dapatkan produk-produk inikan? Ok untuk produk Men’s Formula Biotropics anda boleh ke laman web www.mens-formula.com

Nak lagi senang, boleh whatsapp je terus kepada, En. Hasan di nombor 010-3343522. Dijamin penghantaran pantas, bungkusan ekstra privacy dan produk sampai dalam keadaan baik.

#MensFormulaBiotropics
#XgeneRoyale
#Physta
#TongkatAli
#TenagaLelaki
#Halal
#TerbuktiSecaraKlinikal
#KKM
#JAKIM
#USFDA
#Supplemen
#KrimPenjagaan
#Kesihatan

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad