Sahabat Que 'Silent Readers'

Jom Shopping Pakaian Raya Sedondon Di Pusat Pakaian Hari-Hari

5/02/2021 02:00:00 pm

Tahun ni kami sekali lagi berbelanja sakan baju raya di Pusat Pakaian Hari-Hari selepas wife cakap dia baca good testimoni kat Pusat Pakaian Hari-Hari. So, kami decide untuk beli je set Baju Melayu Abe & Ean. Lagipun hasil survey, ada banyak kedai Pusat Pakaian Hari-Hari yg berdekatan dengan rumah kami kat Putrajaya ni.
 
 
Walaupun hanya beraya di rumah sendiri, ia tidak membataskan kami untuk berbelanja & beraya. Kan? Raya tetap raya, kami sebagai ibubapa kena create moment yg menarik untuk anak-anak.

Harga & kualiti baju raya di Pusat Pakaian Hari-Hari

Sebab murah, mudah dan antara faktor terpenting kami berbelanja  di Pusat Pakaian Hari-Hari ni adalah semua benda yang kita nak beli  ada. Tak perlu nak pening kepala masuk kedai keluar kedai yang lain.
 
 
 
 
 
Kualiti pakaian yang dijual kat sini pun baik. Kain tebal dan sejuk. EanRifqee jenis budak yang kuat berpeluh, so kami amat berhati-hati dalam memilih material kain untuk dia. Alhamdulillah, kualiti kain baju dan seluar kat sini memenuhi citarasa kami.

Staf yang mesra

Abe bawak sekali si EanRifqee tu masa gi shopping, senang boleh test saiz terus. takyah la dua tiga kali nak kena gi tukar saiz kalau salah pilih saiz. Service kakitangan kat sini memang terbaik.
 
 
Once kita tanya, dorang akan terus bagi layanan mesra bantu kita untuk cari saiz. Semua promoter berikan layanan mesra sepanjang kami mencari Abe & EanRifqee.
 
Apa yang ada di Pusat Pakaian Hari Hari?

Harga memang murah di sini. Korang tengok je promo iklan yang dorang buat untuk promosi kali ni. Cute je model masing-masing pakai baju raya pelbagai warna. Maksudnya jenis baju atau warna yang dicari memang ada dijual di sini. Korang bagitau je nak cari baju warna apa, semuanya ada dijual di sini.
 
 
Sama je tandingan pakaian sedondon yang dijual di Pusat Pakaian Hari-Hari kalau nak dibandingkan dengan kedai lain, baik dari segi ketebalan atau jahitan. Paling best dengan hanya RM65 boleh dapat full set. 
 
Tawaran menarik di Pusat Pakaian Hari-Hari
 
Bersempena dengan musim perayaan ni, pusat pakaian Hari-Hari turut menjalankan kempen promosi hebat dimana melalui kempen ini pelanggan dapat menikmati beberapa tawaran menarik seperti:
  • Dengan setiap pembelian bernilai RM100 ke atas akan melayakkan korang menerima paket raya
  • Dengan setiap pembelian bernilai RM200 ke atas akan melayakkan korang menerima 1 bag serbaguna
 
Best kan? Harga murah, kalau beli banyak dapat lagi murah.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari www.ehari.com. Ataupun untuk mendapatkan info terkini yang lebih pantas, korang kena jengah media sosial Hari-Hari.

Nah Abe share pautan kat bawah ni. Korang klik je:

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad