Sahabat Que 'Silent Readers'

Jom Berniaga Dan Tambah Pendapatan Dengan Al Hannan, Kurma Harga Borong

1/29/2021 12:40:00 pm

 
Ramai yang terkesan dengan pandemik Covid-19 ni, Ada yang kehilangan sumber pendapatan, dibuang kerja dan macam-macam. Sekarang ini, keadaan ekonomi jadi tak stabil tu. kita semua kena kreatif untuk menambahkan sumber pendapatan sendiri. Ada yang sampai buat dua tiga kerja untuk tampung kehidupan seharian.
 
Takpa, asalkan rajin dalam mencari rezeki, Allah pastinya akan bantu. Setiap orang pasti merasai kesan daripada penularan wabak Covid19. Antara faktor utamanya adalah Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Disebabkan ini, ramai dikalangan rakyat Malaysia yang terputus punca pendapatannya.
 
Ni berita baik yang Abe nak kongsikan dengan korang. Peluang baik bagi korang semua yang nak jana pendapatan di musim sekarang ni. Abe syorkan korang sertai team Al Hannan Pemborong & Pembekal Kurma Ajwa, Kurma Safawi, Kurma Mariami Rutob, Tangkai & Medjoul. Kurma Harga Borong Malaysia, Brunei, Thailand & Singapura 
 
 

Apa itu Al Hannan? 

AL HANNAN adalah jenama terkenal dalam dunia buah kurma yang mewah dan semula jadi sebagai pemborong kurma, pembekal kurma Malaysia yang eksklusif, pembekal kurma Arab Saudi di Malaysia yang terkemuka dan pemborong buah kurma dengan kualiti terbaik yang mematuhi piawaian tertinggi spesifikasi tempatan dan antarabangsa.

Misi mereka adalah untuk mengembangkan jenama Al Hannan dengan membekalkan  Buah Kurma yang unik, semula jadi dan boleh dipercayai untuk memenuhi selera dan kepuasan pengguna akhir tanpa kompromi dalam kualiti.

Ia didaftarkan sebagai AL HANNAN GROUP TRADING di Malaysia dan dimiliki sepenuhnya oleh Bumiputra. Berdasarkan pengalaman luas mereka bekerja dengan syarikat perdagangan di Yaman, Iran, Mesir, Tunisia, Arab Saudi, Palestin dan Malaysia, mereka  memutuskan untuk mengambil langkah seterusnya dengan menubuhkan syarikat ini. 


Peluang baik bagi korang. Adakah korang? 

 

1. Sedang Mencari Kurma Harga Murah ? 

Nak cari kurma harga murah atau kurma harga borong untuk berniaga, atau sebagainya. Ya Disinilah Tempatnya

 

2. Seorang Usahawan Kedai Runcit/Halal Mart 

Perlukan Kurma untuk stok di Kedai Runcit saya atau di Kedai Halal Mart saya. Semestinya perlukan Kurma Harga Borong dari Al Hannan 

 

3. Owner Produk Yang Nak Tambah Produk Baru 

Saya merupakan Owner Produk yang mempunyai Brand Sendiri, Ingin buat OEM tambah produk dan berniaga di Bulan Ramadhan ini 

 

4. Peniaga Kurma & Makanan Sunnah 

Ya, saya seorang Peniaga Kurma & Makanan Sunnah perlukan harga kurma borong 

 

5. Orang Yang di Buang Kerja & Nak Mulakan Perniagaan 

Saya telah diberhentikan kerja dan ingin mulakan perniagaan Kurma. Saya berminat nak tahu Harga Kurma Borong 

 

6. Nak Tambah Pendapatan Sebagai Rakan Niaga Al Hannan 

Saya berminat untuk jana income tambahan dengan menjadi Rakan Niaga Al Hannan.


Kenapa kena pilih Al Hannan ? 

 

1. Produk Kurma Al Hannan Berkualiti 

Sudah semestinya Al Hannan sangat pentingkan Kualiti Produk mereka. Setiap buah kurma dipilih dahulu sebelum dipasarkan kepada pelanggan 

 

2. Penghantaran Kurma Cepat & Efeksyen

Al Hannan Kurma Harga Borong bekerjasama dengan beberapa syarikat kurier yang efisyen supaya Kurma sampai dalam keadaan selamat dan mengikut jadual

 

3. Kurma Harga Murah Harga Borong 

Al Hannan pastikan harga yang murah & berpatutan sampai ke tangan pelanggan mereka. Semestinya Kurma Harga Borong akan mereka berikan.


Jenis Jenis Kurma Yang Di Tawarkan Oleh Al Hannan


1. Kurma Ajwa

Kurma Ajwa ini disifatkan berwarna lebih gelap, saiznya lebih kecil. Isinya pula lebih tebal dan tidak terlalu manis berbanding kurma lain. Sekali pandang, kurma ini kelihatan seperti kurma lain, namun kurma ajwa memiliki kandungan khasiat yang unik berbanding kurma lain.

 

2. Kurma Safawi

Kurma Safawi adalah kurma lembut dan lembap yang tumbuh terutamanya di Arab Saudi di wilayah Al-Madina. Kurma Safawi dikenal pasti dengan warna hitam pekatnya dan terdiri daripada buah-buahan sederhana dan panjang. Kurma  Safawi menyerupai Kurma Ajwa mengenai struktur dan rasa yang halus.
 

Kurma Ajwa & Safawi Harga Borong (carton )

Bagi peniaga yang memerlukan Kurma Harga Borong, di sinilah tempatnya. Al Hannan memastikan Kurma Ajwa dan Kurma Safawi ini dijual dengan Harga Borong kepada pelanggan mereka. Harga untuk kurma carton bergantung kepada Gred Kurma & Kuantiti.

 

Korang boleh hubungi mereka untuk dapat Harga Terbaik. Kat bawah nanti Abe sediakan link bagi memudahkan korang untuk menghubungi diorang.

 


Berminat untuk jadi rakan niaga Al Hannan?

Ini berita baik bagi korang yang berminat menjadi Rakan Niaga Al Hannan Marketing untuk menambah pendapatan sampingan. Tahun 2020 Rakan Niaga Al Hannan telah membuat jualan sehingga mencecah nilai ratusan ribu bersama Al Hannan Marketing. Pendapatan sehingga 4 angka sebulan. Ingin tahu bagaimana untuk menjadi Rakan Niaga Al Hannan? Rebut peluang korang hari ini!

Kelebihan Produk Kurma Ajwa & Kurma Safawi Al- Hannan Marketing

Al-Hannan hanya mengeluarkan 2 jenis produk sahaja iaitu Kurma Ajwa & Kurma Safawi.  Harga minimum yang di tetapkan adalah RM 30 untuk Kurma Ajwa & RM 15 untuk Kurma Safawi. Ejen tidak Boleh menjualnya pada harga bawah minimum ini.

 

Berapakah keuntungan pek Ajwa Al-Hannan?

Harga 1 pek (200g) Ajwa Al-Hannan adalah RM19.50 (harga borong). Jualan 1 pek yang dicadangkan adalah antara RM30 Keuntungan Setiap pack adalah RM 10.50

Harga 1 pek (200g) Safawi Al-Hannan adalah RM9 (harga borong). Harga jualan 1 pek yang dicadangkan adalah antara RM15 dan maksima RM20 (25% – 65% untung).

Namun, korang bebas letak harga/tawaran sendiri, seperti beli 1 RM20 (untung RM8), beli 2 RM30 (untung RM6)

 

Jika Saya Nak Buat Brand Sendiri Bagaimana?

Boleh, tean Al Hannan akan sediakan untuk korang termasuk packagingnya. Korang boleh berhubung terus dengan team pemasaran mereka. MOQ untuk Brand Sendiri 1000pack. Mereka akan bantu korang sampai siap semuanya. Korang akan dapat produk dalam tempoh 7 hari bekerja selepas pembayaran dibuat





Hubungi Al Hannan

Untuk maklumat lanjut, boleh klik link kat bawah:


Facebook : Kurma Harga Borong Al Hannan HQ

Instagram : Kurma Premium Harga Borong

Web :  https://alhannanmarketing.com/pemboraong-kurma-malaysia/

Telefon : +6016 873 4032

Email : sales.alhannan@gmail.com

You Might Also Like

5 comments

  1. Bagus al hannan buka ruang untuk kita jana pendapatan.. Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. Kak Nina suka mariyami dan ajwa! Lagi best sebab beli harga borong dapat murah dan menguntungkan

    ReplyDelete
  3. Kurma premium jenama Al Hannan ni memang sedap. Puas hati dengan kualiti dan rasa.

    ReplyDelete
  4. mcm kena cari jugak kurma ni.... amik mood Ramadhan. hehhe

    ReplyDelete
  5. Update Latest Video Real-Time
    We have a lot of hard-to-get videos.
    High-definition elderly! All available free of charge.
    My wife is having a fling with another guy at home.
    All domestic, Japanese, and even American.
    일본야동

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad