Sahabat Que 'Silent Readers'

Kembali Muda Dan Cantik Dengan Produk VOQQ SKINCARE

5/23/2017 11:00:00 am


Assalamualaikum... kali ni Abe nak sharing dengan korang semua tentang dua (2) produk ni. Terlaris di pasaran tau...Voqq Facial Wash & Voqq Anti Aging Cream.


Hasil carian gugel & disebabkan produk ni femes di Facebook, Abe terus je tak tunggu lama. Dapatkan terus untuk Wife tersayang... Tanda cinta & sayang si suami, chewahhhhh...
Ok, Abe taknak berleter panjang. Produk ni di asaskan oleh Datin Nur Samsidar (gambar di atas). Lawa orangnya. Dan yang paling penting, kedua-dua produk Voqq keluaran DS Pesona Beauty ni ada kelulusan daripada KKM. So, kita semua tau la perlu risau tentang isi kandungan di dalam produk ini.

Ramuan yang terkandung dalamnya selamat untuk digunakan. nah Abe tempek terus no KKMnya KKM NOT: NOT170404302K. Manalah tau kot-kot korang nak check nanti. Abe dah check, terbukti dah selamat, Alhamdulillah...

Ok, 1st Abe nak share dulu dengan korang tentang VOQQ FACIAL WASH (Tomatoes +Oats Extract)


Diperbuat dengan ekstak tomato dan oats yang sememangnya bagus untuk kulit muka. Tomato Facial Wash ini merupakan produk mencantikkan kulit yang terbaik dengan sumber nutrisi lycopene yang membantu dalam pemulihan kulit. Kajian membuktikan bahawa yang memakai DS Tomato Facial Wash berterusan selama 2-3 bulan mampu mengurangkan kerosakan kulit akibat sianarn radiasi matahari sebanyak 30%. Selain itu membantu menghapuskan garis-garis halus dan kedutan dan melindungi kulit anda dari unsur-unsur berbahaya seperti radikal bebas dan sianaran UV.


Kelebihan Voqq Facial Wash
  • Diekstrak dari tomato yang kaya dengan sumber lycopene, yang membantu kondisi kulit  untuk kekal muda dan anjal seperti kulit bayi. Malah lycopene membantu melindungi kulit daripada sinaran UV.
  • Membantu melambatkan proses penuaan dan kedutan pada wajah.
  • Membantu mencerah dan menyerikan kulit kusam.
  • Dapat menyejukkan kulit dan menyerap lebihan minyak pada wajah
  • Diadun bersama oat untuk membantu menormalkan pH kulit sehingga dapat meredakan gatal atau rasa tidak nyaman pada kulit.
  • Membantu menyerap kelebihan minyak, menghilangkan bakteria pada wajah, serta membantu pengelupasan kulit mati. 
  • Merupakan pelembab alami yang dapat menenangkan kulit sensitif dan kering,membantu menjaga kelembaban almi kulit, sekaligus memiliki efek anti-oksidan.

Cara guna:

Gunakan waktu pagi dan malam sebelum tidur. Basuh muka dengan air suam dan urut perlahan-lahan keseluruh muka dan leher, bilas hingga bersih. 


Kandungan:

Aqua, sodium Laureth, glycerin, tetrasodium EDTA, dan lain-lain. Korang boleh rujuk pada gambar kotak seperti yang Abe snap di atas.

Harga:

Untuk pencuci muka Voqq 50ml ialah RM75 untuk semenanjung dan RM85 untuk Sabah dan Serawak.

VOQQ ANTI AGING CREAM 

Ni pulak produk yang kedua yang merupakan produk mencantikkan kulit. Ia merupakan rumusan botani semulajadi untuk menghaluskan kulit serta menghilangkan jeragat dan jerawat. 


KelebihanVoqq Anti Aging Cream
  • Voqqq juga membantu membebaskan kulit anda dari 10 bahan tambahan yang boleh menyebabkan kekeringan dan kekejangan kulit seperti Surfaktan, silikon, paraben, denatured alkohol, minyak mineral, pigmentiruan, bahan mentah haiwan, benzophenone, TEA, sulfat)
  • KrimVoqq yang dibentuk seperti natto mengambil dua kali jumlah  masa untuk dicampurkan berbanding krim biasa, ini membolehkan ianya membezakan rupa dan menghasilkan texture sepertinatto.
  • Voqq adalah krim formula buatan tangan yang bebas daripada surfaktan dan silikon, membolehkan ianya menyerap dengan lebih baik kedalam kulit berbanding dengan krim-krim lain. 
  • Proses Penguraian semulajadi menggunakan minyak dan mentega untuk mengelakkan keregangan dan mengekalkan kelembapan dan kelembutan krim.
  • Voqq mampu menyerap kedalam kulit dengan lebih baik dan meningkatkan kesan kulit putih dalam masa yang begitu singkat.
  • Semasa penghasilan Voqq teknologi vakum digunakan untuk menyedut udara yang boleh bercampur masuk kedalam krim semasa proses pembuatan untuk lebih menghasilkan tekstur seperti natto.

Cara Pengambilan:

Sapukan ke seluruh muka dua kali sehari, pagi dan malam.


Kandungan:

Aqua, carbomer, Glycerin, Cetearyl, Propyiparaben dan banyak lagi.

Harga:

Untuk Anti Aging Cream 20gram ialah RM70 untuk semenanjung dan RM80 untuk Sabah dan Serawak.

Hubungi:
Berikut ialah senarai agent VOQQ yang sah. Sengaja Abe tempekkan untuk memudahkan korang order kedua-dua produk Voqq ni nanti.

Info produk selebihnya korang boleh dapatkan di :

Hotline : 019-612 8164

You Might Also Like

6 comments

  1. Tq for sharing .. boleh share kt kawan2 ni

    ReplyDelete
  2. Abe suruh Cikma pakai berterusan tau.. memang best pencuci muka dia.. hihi

    ReplyDelete
  3. tq sharing...nak pegi cariklah..

    ReplyDelete
  4. tau dah rahsia cik ma comel lote

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad