Sahabat Que 'Silent Readers'

Rawat Kulit Kusam Dengan Koreal Cosmetics Smoothie Foundation 8 in 1

5/12/2017 11:00:00 am


Wanita & kecantikan ialah selari. Maksud Abe, memang ianya berkait rapat, tidak dapat dipisahkan. Tapi dewasa kini, lelaki juga ingin tampil cantik. Cantik dengan gayanyua tersendiri, xde la sampai nak melawa macam wanita, Tak gittew? Kalau wanita, mereka idamkan muka yang berseri-seri ala-ala glowing & bebas parut dan cela. Sama jugak macam lelaki, lelaki idamkan muka yang bebas minyak. Masakini, ada berbagai macam produk yang dijual di pasaran. Senang je nak buat pilihan. 

Tapi pada Abe, Abe tak suka 'hentam sembrono' je beli produk untuk Abe mahupun untuk Wife Abe. Abe suka baca & tengok testimoni terlebih dahulu sebelum Abe gunakan sesuatu produk. Lebih-lebih lagi produk kecantikan ni. Kali ni Abe nak share ngn korang semua tentang produk yang terhangat di pasaran kini, Koreal Cosmetics Smoothie Foundation. Abe dah dapatkan produk ni untuk kegunaan wife Abe tercinta, CikMa QueAchmad www.kakitulis.com.



Korang jangan tak tahu tau, Abe tapis tau produk-produk yang akan wife Abe pakai. Sapa tak nak wifenya cantik, begitu jugak ngn Abe. Yang paling penting, Koreal Cosmetics Smoothie Foundation ni dapat merawat kulit yang kusam. Inilah produk yang wife Abe cari-cari selama ni. Hehehehehe... Meh Abe story sikit tentang Koreal Cosmetics Smoothie Foundation...

Apa itu Koreal Cosmetics Smoothie Foundation?

Ianya merupakan foundation 8 in 1 yang mengandungi kandungan seperti Vit C, Vit E, Triple Stemcell, Shining, SPF 35, Salmon collagen, Titanium Dioxide, Dimethicone yang mampu menjadikan wajah kelihatan licin dan berseri. Foundation ini juga dapat menahan peluh pada muka menjadikan kulit tidak berminyak. Tiada lagi kulit kusam & muka akan sentiasa nampak berseri-seri, 

Keistimewaan Koreal Smoothie Cosmetics Foundation

  • Kesan dapat dilihat seawal 7 hari penggunaan
  • Berkesan mengurangkan bintik-bintik hitam di wajah, rawat kulit kusam
  • Menjadikan wajah kelihatan awet muda, tiada lagi kulit kusam
  • Wajah kelihatan cerah berseri
  • Kurang berminyak
  • Tahan peluh


Testimoni Pengguna

Abe ambik testimoni pengguna yang telah pakai produk ni kat dalam page Koreal Cosmetics. Ni Abe kongsikan dengan korang semua. Wife Abe pun setelah dia pakai, dia cakap Koreal Cosmetics Smoothie Foundation ni memang serasi dengan kulit wajah dia, Alhamdulillah. Testimoni wife Abe nanti Abe akan kongsikan dengan korang semua untuk entri Abe yang akan datang, insyaAllah. Untuk kali ni, Abe sharekan dulu testimoni daripada pengguna-pengguna lain.


Info menarik

Korang semua kena 'alert' ni, Koreal Cosmetics Smoothie Foundation 8 in 1 daripada  ini akan on air untuk iklan radio @ Best FM radio pada 8/5-14/5  & 22/5-28/5. Dan ia juga akan on air di TV Alhijrah Talkshow B'frenz pada 30/5, Selasa jam 12-1pm.



Harga

Harga Smoothie Foundation ini ialah RM87. Jika korang berminat untuk dapat produk ini atau ingin mengetahui lebih lanjut, boleh hubungi talian berikut:

Hotline: 019-2565008

You Might Also Like

5 comments

  1. Biasa dgr 5 dalam 1 .. yg ni 8 pm 1 perghh

    ReplyDelete
  2. Lisa pun pakai foundation ni 🤗🤗🤗 best woo

    ReplyDelete
  3. bagus ni abe.. Yanie pun gunakan..

    ReplyDelete
  4. packaging dia cun. tak mudah pecah.

    ReplyDelete
  5. Kak Sue pun guna foundation nie Abe.. memang best..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad