Sahabat Que 'Silent Readers'

Serum Kurus Izeara Xtravaganza | Viral Di Media Sosial

5/26/2016 10:30:00 am

Serum Kurus Izeara Xtravaganza | Viral Di Media SosialKecoh dalam bulan lepas kot pasal Serum Kurus Izeara Xtravaganza yang dikatakan tak panas. Pada sesiapa yang bukak Facebook, pasti kat wall korang ada je org bercakap dan komen pasal ni.


Kaji punya kaji pasal video viral adik comel molek Si Bella tu, rupanya Abe dapat la tau yang Si Bella tu duk komplen pasal Izeara Xtravaganza yang tak panas setelah dia pakai. Produk Kurus tu tak panas, itu kata Bella lah... Dia siap buat laporan polis tau, pastu duk bebel siap menghina produk melayu. Nah Abe tempek kat sini utk korang tgk video viral Si Bella tu... Kiranya untuk refresh balik la, hahahahaha


Pada Abe, Bella tu baru pakai sekali je tau... Tu dia yg cakap... Dik sayang ooiii, kalau nk kurus, kena disiplin, tahap kesabaran kena tinggi... Tapi at da same time, respek la pulak Abe kat Si Bella ni. Meh Abe nak gitau, lepas kecoh video viral tu, teruk tau Bella kena kecam... Netizen apa lagi, kaw-kaw kutuk... Tau kurang jugak ada yang bagi nasihat pada adik Si Cantik Manis ni... 

Masa kecoh isu tu, Ayahanda Rani kulup pulak tampil kat media sosial untuk bagi komen kat Si Bella ni, bertambahlah kecoh tahap gaban kes ni.... Panas, panas, panas.... Ayahanda Rani Kulup mahu Bella menarik balik laporan polisnya dan meminta maaf kepada secara terbuka kepada semua pengusaha produk melayu.  


Dan yang paling Abe respek, Si Bella tampil MOHON MAAF.... #RESPEK


Nah, ni video Abe tempek kat sini... Korang tengok lah sendiri... Keberanian Bella ni Abe puji... #respek. Walaupun teruk dia kena maki, dia sangat berani tampil mohon maaf.


Tindakan Bella ni bagus, sebab akhirnya dia mengaku kesalahan dia dan sanggup meminta maaf. Jadi pengajarannya, jangan cepat melatah kalau tak puas hati dengan sesuatu produk. Cantik aturannya, kalau buat salah, minta maaf lah... Kesedaran tu datang dengan sendirinya, alhmadulillah, Bella dah sedar yang dia duk kutuk, maki-maki tu perbuatan yang tak elok sebenarnya...

Kipidap, tq jugak pada netizen-netizen dan Ayahanda Rani Kulup sebab dapat bantu kes ni untuk selesai cepat... Pada masa yang sama jugak, owner Serum Kurus Izeara Xtravanza jugak tampil untuk memberi penjelasan pada Bella...  Owner Izeara Xtravaganza ni tak melatah macam Bella.. Tenang je menjawab isu ni... Bab ni pun Abe #respek jugak...


Bila dah kecoh bagai ni, apa lagi... Abe pun gugel la... Ye la, peyot Abe pun seksi jugak, ala-ala Bella... Hahahahahaha... Teringin pulak Abe nak cuba produk Serum Kurus Izeara Xtravaganza ni.. Serba sedikit Abe dapat info drpd gugel pasal produk ni... Menarik rupanya info yang Abe dapat... Nah, Abe kongsikan dengan korang... Nana (Siti Nordiana) pun pakai jugak tau, WOW !!!


Bila tengok dekat Instagram Izeara Xtravaganza, ramai pengguna yang berpuas hati. Produk ni siap ada mention bahawa pelanggan akan merasai seperti rawatan perlangsingan bernilai ribuan ringgit selepas menggunakan serum kurus Izeara Xtravaganza ni. Tengok la semua testimoni-testimoni ni..


Antara kelebihan-kelebihan serum kurus Izeara Xtravaganza ni.. Antaranya;

1) Merupakan serum kurus yang PERTAMA di pasaran yang tidak panas, tidak melekit 100% dan pastinya harga serum ini MAMPU MILIK!

2) Serum kurus pertama di Asia yang ada Cafeisilane C..Ini adalah bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah kulit.

3) Melawaskan permbuangan air besar selepas 1 jam menggunakan Serum Izeara Extravaganza ni..

4) Hilang stretchmark lama dan baru melahirkan sekiranya korang menggunakan secara konsisten selama 7 hari

5) Lemak lemak tepu dan degil akan disingkirkan dengan cepat!


Korang yang nak nampak ramping, cepat-cepatla order serum kurus Izeara Xtravaganza ni. Abe pun akan cuba... Korang tgk la nanti... Abe akan jadi ala-ala model gittew, hahahhahaha

Info lanjut boleh singgah ke:
Tempahan : 013-777 3617

You Might Also Like

2 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad