Sahabat Que 'Silent Readers'

Cara Rawat Resdung Dengan Cepat | Kapsul Penawar Resdung Asmak Herbs

1/15/2017 03:15:00 pm


Cara Rawat Resdung Dengan Cepat | Kapsul Penawar Resdung Asmak Herbs | Abe ni sejak dulu lagi selalu je sakit kepala, selsema dan sentiasa bersin apabila bangun daripada tidur akibat Resdung. Macam-macam dah cara ikhtiar Abe buat untuk merawat penyakit resdung Abe ni. Tapi majoriti semuanya memberikan kesan pemulihan yang seketika je. Maksud Abe, resdung datang balik selang tak lama.

Perit wooo bila bangun tido terbersin. Anak Abe, Si EanRifqee tu selalu terjaga akibat terkejut bila Abe bersin. Kesian budak tu, hmmmm…


Bebaru ni, Abe diperkenalkan kepada Kapsul Penawar Resdung keluaran Asmak Herbs. Tanpa ragu dan was-was, Abe terus cuba. Lebih kurang dalam jam 3 petang Abe dapat sebotol Kapsul Penawar Resdung Asmak Herbs ni, Abe dah sangat teruja. Sebab Abe tau keberkesanan setiap produk keluaran Asmak Herbs. Untuk info korang, Abe ni pengguna tegar Minyak Herba Asma Mujarab tau..

Pengalaman yang Abe alami, malam tu selepas makan, Abe terus ambil 2 kapsul Kapsul Penawar Resdung. Apa yang Abe alami lain benar tau, kesan seawal selepas pengambilan kapsul tersebut terus Abe rasa. Memulanya, Abe rasa macam gatal-gatal di bahagian hidung. Mungkin sebab tindakbalas awal. Dalam lebih kurang 10-15minit macam tu, bukan gatal teramat, tapi rasa macam gatal-gatal nak terbersin. Abe biarkan je sebab Abe nak tengok kesannya… Lebih kurang dalam 15 minit selepas itu, rasa gatal-gatal tu dah mula hilang. Malah Abe rasa macam lega dalam kepala ni. Sakit kepala yang sentiasa Abe alami sejak sekian lama pun mula hilang. Macam magis, kesan daripada Kapsul ni terlalu cepat Abe rasa, subhanallah…


Malam tu, Abe dapat tido dengan lenanya, Alhamdulillah. Yang menariknya kalau korang nak tahu, apabila bangun tido awal pagi keesokan harinya, Abe dah tak bersin lagi. Seriously, ini betul-betul pengalaman Abe yang Abe alami sendiri. Lepas sarapan pagi, Abe terus ambil 2 kapsul lagi. Abe nak kongsikan dengan korang, dalam lebih kurang tengahari, sekali lagi Abe rasa tindakbalas perubahan. Abe bersin, gatal hidung dan rasa macam nak selsema. Abe banyak kali bersin sehingga keluar macam lender bila Abe pergi cuci muka di bilik air. Abe pasti, ini tindakbalas positif pada diri Abe.

Hari ni, masa Abe menulis entri ni, masuk hari yang ketiga Abe konsisten menggunakan Kapsul Penawar Resdung ni, subhanallah TIADA LAGI BERSIN, TIADA LAGI SAKIT-SAKIT KEPALA, TIADA LAGI GATAL-GATAL HIDUNG DAN YANG PALING PENTING, HABUK BUKAN LAGI MUSUH UTAMA ABE. Untuk pengetahuan korang, Abe sebelum ni sangat alahan kepada habuk. Kapsul Penawar Resdung ni betul-betul mujarab pada Abe, sangat serasi untuk Abe gunakan bagi merawat masalah resdung Abe yang Abe alami sejak sekian lama. Kapsul Penawar Resdung Asmak Mujarab is recommended by me. Totally Recommended !!!


Ni Abe kongsikan dengan korang info tentang gajala-gejala resdung dan juga info berkenaan produk keluaran Asmak Herbs

Simptom Resdung
  • Sering mengalami hidung tersumbat
  • Mempunyai lendir dari hidung dan tekak
  • Sakit atau rasa berat muka terutama kawasan diantara mata
  • Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang
  • Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan
  • Gejala alahan hidung seperti kerap bersin terutamanya pada waktu pagi
  • Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung
  • Mengalami jerawat di muka dan badan
  • Nafas berbau
  • Kulit kepala berkelumumur gatal dan rambut gugur
  • Sering berasa sakit kepala, pening dan migrain
  • Diperbuat daripada herba terpilih yang diproses sendiri dari awal sehingga akhir dengan prosedur yang ketat, bersih dan suci.
  • Bebas dari bahan kimia berbahaya dan kandungannya semulajadi 100%.
  • Menggunakan kapsul halagel.
  • Melegakan resdung seawal 3-14 hari bergantung kepada tahap resdung.
  • Makan bila perlu sahaja, apabila dah semakin baik, boleh hentikan pengambilan. Jimat bukan? Ini Mama suka! Risau gak kalau terpaksa bergantung kepada ubat sepanjang hayat kan? Kalau boleh makan bila perlu je camni, rasa lebih mudah dan selamat.
  • Dihasilkan dari kilang bertaraf GMP dan Halal.
  • Mendapat MAL dari KKM sejak tahun 1997 lagi, tetapi disebabkan proses menukar nama dan hak milik, pihak syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd kini dalam proses mendapatkan kelulusan semula.
  • Sesuai untuk semua dan dari umur 3 tahun dan ke atas (kecuali ibu mengandung).
  • Tidak perlu rawatan yang melecehkan, membuang masa dan kos tinggi.
  • Juga berkesan untuk mereka yang ada masalah pernafasan termasuk asma kerana ia akan membantu melegakan. Resdung dan asma saling berkaitan tanpa anda sedari. 


Tanda-tanda diatas muncul secara berulang terutama di waktu pagi, cuaca sejuk, tempat berhabuk, selepas mengambil makanan laut, belacan, budu, cencalok dan sebagainya. Kalau korang alami simptom atau tanda-tanda tu, kemungkinan korang ada penyakit resdung dan kalau dibiar belarutan, masalah resdung boleh menyebabkan kecacatan, sehingga memerlukan rawatan pembedahan yang mana kosnya lebih tinggi.


Asmak Herbs ni ialah ubat resdung herba yang diformulasikan daripada akar-akar kayu dan herba-herba terpilih, tidak mengandungi sebarang bahan kimia dan unsur steroid. Jadi InsyaAllah ianya selamat, mujarab, cepat berkesan dan lebih jimat.


Harga sebotol cuma hanya RM39.00. Ada 30 biji, makan 2 biji pagi dan 2 biji malam atau bila perlu. Bila gejala penyakit dah kurang, boleh hentikan pengambilan.

Asmak Herbs
Hotline HQ : 0199708897
Instagram : mham.sdnbhd
Facebook Page : UbatResdung Herba

You Might Also Like

2 comments

  1. Setuju! totally recommended... sendiri cuba baru tau!

    ReplyDelete
  2. ubat ni ada kelulusan KKM dok?

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad