Sahabat Que 'Silent Readers'

Mursyidul Am PAS Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat Meninggal Dunia | Inna lillahi Wa Inna Ilayhi Raji'un

2/13/2015 09:14:00 am

Mursyidul Am PAS Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat Meninggal Dunia | Inna lillahi Wa Inna Ilayhi Raji'un | Pemergian Almarhum Tuan Guru Nik Aziz, pada malam jumaat 12 Februari 2015. 


Al-Fatihah buat Allahyarham, semoga Allah membalas jasa dan bakti Almarhum.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat meninggal dunia kira-kira jam 9.45 malam tadi. Bekas Menteri Besar Kelantan hembuskan nafas terakhir kira-kira satu jam sebaik tiba di rumahnya, selepas keluar daripada Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM). Semoga roh Allahyarham ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un.

Al-Fatihah (Sumber: Berita Harian)

You Might Also Like

2 comments

  1. Saya dengan ini mencalonkan ustaz Azhar Idrus sebagai mursyidul am PAS. Saya yakin dengan ilmu dan kelantangan beliau dalam menegakkan kebenaran akan membawa PAS ke arah kecemerlangan.

    ReplyDelete
  2. al fatihahh... rindunya pada sang murabbi

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad