DEEJA COSMETIC | Putih Gebu Glowing Dalam Masa 5 Hari


DEEJA COSMETIC | Putih Gebu Glowing Dalam Masa 5 Hari | Korang kenal tak Pelokon Sherry Ibrahim? Kenal kan, kan, kan.... Dahla berlakon pun mantap, nyanyi pun boleh... Serba boleh la beliau ni... Ok la korang, meh Abe nak cerita, untuk pengetahuan korang, Sherry Ibrahim ni merupakan Pengasas Bersama Produk Deeja Cosmetic ni.




Ok, Abe tak nak hurai panjang... Meh Abe kongsikan dengan korang info pasal Produk Deeja Cosmetic yang sedang Abe guna la ni...


Dengan tagline "Keayuaan Semula Jadi Dalam 5 Hari", bermaksud korang semua akan nampak perubahan kat kulit muka masing-masing seawal masa 5 hari je. Satu set lengkap ni mengandungi sabun pencuci muka, toner, krim siang dan malam serta krim nano. Kiranya 5 dalam 1 terus... Berbaloi-baloi beli, sebab semua dalam satu kotak dah ni. Ni info Abe kongsikan dengan korang.

TESTIMONI DEEJA COSMETIC

Abe ambil daripada Page Rasmi Facebook Deeja Cosmetic...





Untuk info pada kita semua, produk Deeja Cosmetic ni telah mendapat kelulusan daripada KKM tau. so, ia selamat untuk digunakan tanpa sebarang was-was. Tiada sebarang barang kimia yang berlebihan pada setiap satu produk Deeja Cosmetic ni tau. Setiap satu produk ini mengandungi nombor NOT yang dikeluarkan oleh Biro Farmasiutikal Kebangsaan tau.


SET LENGKAP DEEJA COSMETIC:



Sabun Pembersih Muka merupakan barang yang wajib ada dalam set penjagaan wajah. Ia dapat membantu mengatasi masalah Kulit Wajah Gelap, Jerawat, Jeragat, Kulit berminyak dan ia dapat membuang kotoran pada kulit wajah. Abe dah gunakan sabun ni dalam tempoh 3 hari ni, memang nampak jelas perubahannya... Kulit Abe yang asalnya berminyak, kini dah makin kering. Terasa segar... Kandungan utama sabun pembersih muka ini ialah Air Mawar, Susu & Lobak Merah.

Toner Nano ni senang je nak guna. korang ambik je tisu muka bini korang punya, pastu korang surahkan sikit toner ni pada tisu muka tu & then lap lap lap je toner ni kat muka korang. macam tu je cara yang Abe buat. Fungsinya untuk buat kulit muka korang jadi lebih segar. Fungsi toner ni boleh mengecilkan liang pori yang besar. Bagi korang yang rasa sikit pedih2 tu, itu dah biasa kata bini Abe. Permulaannya akan rasa camtu... Lama2 nanti ok lah, dah tak pedih lagi... Kandungan utama toner ni ialah Aloe Vera & Air Mawar. Penggunaan Toner nano ni dapat mengatasi lebam bawah mata (eyebeg) dan sekaligus dapat menjadi Anti Penuaan pada wajah. Aloe vera dapat mencerahkan wajah yang kusam.

Krim Malam ni mengandungi AHA (Alpha Hidroxy Acid) yang boleh meningkatkan kolagen pada kulut wajah. Sekaligus ianya dapat melembutkan texture kulit muka korang. Krim ni juga mengandungi Vitamin E yang dapat memberikan kelembapan pada kulit wajah kita bila kita menggunakan krim ni. Vitamin E juga dapat membantu untuk merawat kulit normal kering. selain itu, krim malam ni juga mengandungi Retinoid Acid yang dapat membantu mengurangi garis halus di wajah. Retinoid Acid ni dapat membantu membaiki kulit kusam kerana sinaran matahari. Yang paling bestnya, krim malam ni mengandungi Gliserin, yang bertindak sebagai pembersih muka sekaligus membantu mencegah dan mengurangkan jerawat.

Krim Nano [malam]. Kandungan utama krim nano ini ialah Minyak Jojoba & Kunyit yang dapat menghilangkan jeragat serta pigmentasi dan dapat meninggalkan sel-sel kulit mati pada wajah. Ia juga dapat membantu mengurangkan parut pada wajah korang. Minyk jojoba pula dapat cepat menyerah pada kulit tanpa menyumbatkan pori-pori kulit. Secara tidak langsung, ia dapat menyeimbangkan PH pada normal.

Krim Siang ni Abe pakai setiap hari. Abe sapukan nipis-nipis je. Namapun orang lelaki, xde lah sampai Abe nak pakai tebal bagai. Kandungan Krim Siang ialah Biji Almond, Biji Tomao dan Aloe Vera. Abe dapat rasa perubahan jelas nyata pada kulit Abe selepas secara konsistennya Abe menjadi pengguna Deeja Cosmetic. Ada penampakan ala-ala glowing dah gittew... Krim Siang ni mengandungi Vitamin C dapat menghalang penyerapan Sinaran UV pada wajah kita. Yang paling Abe suka, kesan minyak pada muka Abe dah makin berkurang.

Krim Siang
Abe sedang guna? Yer lah, Abe sedang guna... Untuk info korang, Produk ini sesuai untuk lelaki dan perempuan tau. So, takde masalah la bagi korang-korang lelaki yang tercari Produk yang sesuai bagi lelaki... Deeja Cosmetic la pengelesaian korang. Abe dah guna pakai, korang pun kena ikut jejak langkah Abe...

Harga : RM 85 (WM) | RM 90 (EM)



Untuk Sebarang Pertanyaan / Order sila call / whatsApp hotline : +6019 694 5950
Facebook: Deeja Cosmetic Hq
Instagram: deeja_cosmetic_hq

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

YB Shehan said...

Produk dari bahan natural mmg konfiden sket nak guna. Bes pencuci muka dia. Dah tak skip guna. Hee

Sue Izza said...

makin ensem la abah ean ni hehehehe...

Adila said...

Assalamualaikum wbt. Mohon bantuan. Sumbangan derma untuk asnaf fakir miskin. Para dermawan yang budiman. Anda boleh menderma ke akaun maybank orang daif.
Nama: Adila Bin Suboh
Nombor Akaun: 151089317354

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts