SERUM JERAWAT DANISKIN | Berkesan Hilangkan Jerawat Sepantas 24 Jam

SERUM JERAWAT DANISKIN | Berkesan Hilangkan Jerawat Sepantas 24 Jam | Korang mesti tertanya-tanya, betul ke tidak Abe ni? Betul ke Serum Jerawat Daniskin ni boleh hilangkan jerawat sepantas 24 jam? Jawapan Abe mudah je, YA, YA & YA. Serum Jerawat Daniskin dirumus khas untuk menyelesaikan masalah jerawat di muka & segala bentuk jerawat. Macam Abe, jerawat di muka takde sebab dorang semua asyik duk kluaq kat belakang badan je...

Abe alami masalah jerawat tumbuh kat belakang badan sejak sekian lama, abis ikhtiar dah ubat itu ini, serum itu ini. Tapi masih xjumpa lagi yg sesuai. Dari mencari-cara ubat untuk hilangkan jerawat pada belakang badan ni bermula ubat cara moden sehinggalah ubat tradisional, semuanya tak serasi dengan kulit badan Abe. Hilang pun sekejap je, pastu dorang say 'Hi, Hi & Hi' balik.... (Dorang = Si Jerawat). 

Buntu jugaklah nak memikior (kata org Utagha)... 

Kalau korang de masalah dilanda jerawat yang sama macam Abe atau seumpamanya, Abe syorkan korang untuk dapatkan Serum Jerawat Daniskin ni. Berkesan Habaq Hang, Abe dah cuba sebab tu Abe 100% syorkan. Korang tengok hasilnya kat bawah ni, kesan dalam sehari je tau... Jerawat mengecut terus lepas Abe sapukan Serum Jerawat Daniskin ni... Alhamdulillah, dengan izin Allah SWT.

Sebelum                                                  Selepas
Sebelum                                              Selepas
Serum Jerawat Daniskin ni dirumus KHAS daripada bahan-bahan seperti berikut yang ternyata sangat memberikan khasiat yang baik. Serum Jerawat Daniskin ini telah menyediakan satu penyelesaian menghilangkan jerawat dengan cepat  dan berkesan yang membolehkan anda menikmati wajah yang bersih dan lembut. Ia diformulasi dengan bahan terbaik "ACNE BUSTERS & NANOWHITE"Antara Formulasi ACNE BUSTERS :-

✅ Buah Pear
✅ Pokok Willow Putih
✅ Pokok Rehmania Chinensis
✅ Kacang Soya
✅ Daun Scuttellaria Baicalensis 
✅ Kulit Pokok Ouboku 
✅ Daun Pokok Mambu 
✅ Pokok Cordata Houttuynia
" GABUNGAN TEKNOLOGI TERKINI "
✅ ARBUTIN 
✅ LINOLEIC ACID
✅ TOCOPHERYL ACETATE ( VIT E )
✅ ASCORBYL PALMITATE ( VIT C )
✅ COENZYME Q10
✅ GLUTHATIONE


Kat sini jugak Abe share dengan korang semua 'testimoni-testimoni' daripada pengguna-pengguna Serum Jerawat Daniskin yang berpuas hati menggunakan Serum ni. Kan Abe dah habaq, berkesan...


Korang ada soalan tentang Serum Jerawat Daniskin? Ini FAQ khas untuk korang semua, Abe kongsikan dengan korang.

Apakah kelebihan utama Serum Jerawat Daniskin?

Dirumus khas menghilangkan jerawat sepantas 24jam. Disamping itu, mampu menghilangkan kesan gelap pada bekas jerawat, Terutama jerawat di muka.

Berapa harga Serum Jerawat Daniskin?

Harga sekotak adalah RM60 (Termasuk postage). Ini adalah harga promosi pelancaran pihak Daniskin untuk korang semua sehingga pihak HQ mengumumkan kembali ke harga asal. Harga asal Rm75 sekotak (Tidak Termasuk Postage). Penambahan RM 5.00 untuk Semenanjung Sabah/Sarawak.

Bagaimana cara pemakaiannya?

Bersihkan tangan korang terlebih dahulu. Korang digalakkan mencuci muka dengan air suam kerana ia membuatkan liang roma dikulit muka kita terbuka. Akan menjadi lebih mudah meresap ke wajah dan kesannya akan menjadi lebih cepat. Picit Serum Jerawat Daniskin ke bahagian jari tangan dan sapukan ke kawasan jerawat. Lakukan 2 kali sehari iaitu sebelum korang memakai make up dan sebelum masuk tidur.

Bagaimana rasa pada kulit bila letak Serum Jerawat Daniskin ni?

Korang akan rasa sejuk. Serum Jerawat Daniskin akan mula menyerap ke kawasan yang masalah dan bekerja. Ia tidak melekit.Senang dicuci.

Apakah bahan utama dalam serum ini?

Bahan utama dalam serum ini adalah Acne Busters Complex iaitu yang pertama di malaysia mengunakan bahan semulajadi dan diadun dgn teknologi terkini. (Rujuk laman web Daniskin untuk tahu lebih lanjut).

Bagaimana sebenarnya serum ini bekerja pada jerawat?

Serum ini dicipta khas untuk percepatkan jerawat menjadi masak. Ia dapat kurangkan jerawat korang daripada menjadi bengkak terlalu lama. Bila dah bernanah pada jerawat, jerawat takkan membengkak,

Teruskan memakai Serum Jerawat Daniskin sehingga ia pecah dan kering dan sembuh sendiri. Korang boleh picit TETAPI dengan cara yang betul.

Amaran keras: Jangan picit jerawat anda jika belum masak, kerana jerawat anda akan menjadi bengkak. Bila dah reda kemerahannya, dan kelihatan mata, baru boleh picit.

Untuk kesan terbaik, picit di malam hari dan sapukan Serum Jerawat Daniskin untuk penyembuhan. Diingatkan sekali lagi, jangan picit atau usik dengan jari korang. Ini akan menyebabkan tersebarnya bakteria jerawat dan akan melambakkan jerawat untuk tumbuh kebahagian lain.

Berapa lama serum in boleh nampak kesan?

Bergantung kepada setiap kulit manusia. InsyaAllah Serum Jerawat Daniskin akan percepatkan menyembuhkan jerawat tu.  Untuk kulit berjerawat biasa mengambil masa masa 1-2 hari. Untuk kulit berjerawat teruk mengambil masa 3-5 hari untuk pulih.

Produk Serum Jerawat Daniskin hanyalah asbab sahaja, Serum Jerawat Daniskin hanya adunkan bahan-bahan yang terbukti berkesan dari dulu hingga sekarang. Hanya ALLAH SWT yang memulihkan.

Ada kesan sampingan ke serum jerawat daniskin?

Insyaallah tidak ada kesan sampingan. Tapi anda boleh terlebih dahulu mencuba sapu di belakang cuping telinga korang untuk mengetahui kesannya ataupun sapu kepada satu jerawat dahulu. Jika korang tidak mendapati apa-apa kesan gatal atau ruam, korang boleh terus mengunakan. Walaupun serum dijamin selamat, sesetengah orang akan ada alahan pada sesuatu bahan.

Berapa ml serum jerawat daniskin, Tahan berapa lama?

Sebotol mengandungi 15 ml. Purata penggunaan 1 botol serum jerawat daniskin adalah 2 bulan atau lebih. Bergantung pada pemakaian seseorang dan luas kawasan yang bermasalah digunakan.

Adakah serum sesuai untuk ibu mengandung?

Ya, Serum Jerawat Daniskin tidak membahayakan kepada ibu mengandung. Tiada bahan merbahaya seperti Mercury dan Hydroquinone.

Dalaman Serum Jerawat Daniskin ada apa?

Serum Jerawat Daniskin berwarna putih. Pekat sedikit dan yang paling penting tidak melekit kerana ia 100%  diperbuat dari air.

Boleh ke kalau nak pakai selalu?

Tiada masalah. Boleh saja kerana akan melembutkan kulit, memutihkan dan melindungi kulit dari sinar uv.

Serum Jerawat Daniskin sesuai untuk siapa?

Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita pada semua peringkat umur yang mempunyai masalah jerawat yang baru tumbuh, jerawat batu serta parut jerawat. Serum ini juga membantu mengurangkan kesan parut jerawat lama dan menghasilkan sel-sel kulit baru. Tapi fokus utama serum ini untuk jerawat.

Bagaimana jika saya pakai tapi jerawat makin bertambah?

Korang ada 2 pilihan :

-Teruskan lagi untuk sehari kerana berdasarkan pengalaman Pihak Daniskin dan penguna Serum Jerawat Daniskin, akan ada pertambahan jerawat sedikit kerana serum jerawat daniskin sedang mengeluarkan bakteria jahat di kawasan yang mengalami bakteria yang menyorok didalam muka anda dengan cepat.

-Korang boleh terlebih dahulu mencuba sapu di belakang cuping telinga anda untuk mengetahui kesannya ataupun sapu kepada satu jerawat dahulu. Jika korang tidak mendapati apa-apa kesan gatal atau ruam anda boleh terus mengunakan.

Setiap orang kulit berbeza-beza. Pihak Daniskin pentingkan disini produk Daniskin hanyalah asbab sahaja. Semua pemulihan dari ALLAH SWT.

Pakailah krim, minyak dan lain-lain dari jenama terkenal dan mahal. Kalau kulit kita tak serasi pun tak boleh juga. Hanya yakin dalam diri, insyaallah akan sembuh.


Jika saya ada sebarang pertanyaan?

Korang boleh melayari laman sosial/web Daniskin di


ataupun menghubungi Puan Hanie sendiri di
+60162777158 -  Hanie
Baca Seterusnya ----»

MESTI BACA | Nasihat Bagi Yang Ibu Bapa Yang Suka Marah-Marah

MESTI BACA | Nasihat Bagi Yang Ibu Bapa Yang Suka Marah-MarahPernahkah terfikir mengapa dua orang marah perlu berjerit antara satu sama lain walaupun duduk bersebelah?

bapa-dan-anak
Bagi mereka yang suka marah-marah pada anak sendiri kerana sayang dan untuk mendidik.
1. Kita adalah orang matang, anak kita masih tak matang, mengapa yang matang perlu marah pada yang tak matang?
2. Kita orang besar, mereka orang kecil, mengapakah orang yang besar perlu marah pada orang yang kecil?
3. Kita adalah orang yang berpengalaman, anak-anak tidak pernah lagi melihat dunia, mengapakah harus kita harapkan anak-anak kita faham dan selari dengan pandangan kita?
Pernahkah terfikir mengapa dua orang yang saling menyayangi lebih suka membisik antara satu sama lain walaupun duduk berjauhan atau di telefon?
Apabila kita marah, dua hati adalah berjauhan, oleh itu, mereka memerlukan suara/nada yang kuat untuk berhubung. Masalahnya, makin dijerit, makin berjauhan.
Bagi mereka yang kita sayang, dua hati adalah dekat, jadi tidak perlu untuk menjerit-jerit, hanya perlu membisik sudah terasa dekat. Makin dibisik, makin terasa sayang.
Itulah keajaiban ciptaan Allah pada sistem badan manusia.
Maka, persoalannya, jika kita ingin mendidik anak-anak kita. Perlukah kita marah-marah padanya walaupun mereka berbuat silap?
Sekiranya menggunakan pendekatan marah-marah, tanya pula diri, adakah kita mahukan anak kita mendengar kata-kata dengan hati mereka berjauhan dengan kita?
Atau kita mendidik dengan berbisik, supaya mereka faham dengar dan hati mereka kekal dekat dengan kita?
Apabila kita sudah mula marah-marah pada anak, tanyalah diri sendiri adakah hati kita dan anak kita sudah berjauhan?
Hubungan ibubapa dengan anak-anak yang terbaik ialah anak-anak menganggap ibubapa sebagai sahabat karib dengan penuh penghormatan tanpa rasa segan silu untuk berbincang segala masalah dengan ibubapa.
– nota Tuan Ibrahim Tuan Man. Semoga bermanfaat!
Baca Seterusnya ----»
 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine